تاثیر سایز سینه بزرگ زنان در رابطه جنسی

آیا سایز سینه زن در کیفیت رابطه جنسی تاثیر می گذارد؟
آیا میزان لذت زن از رابطه جنسی با سایز سینه ی او رابطه ی مستقیمی دارد؟
آیا داشتن سینه بزرگ یک رابطه جنسی لذت بخش را برای مرد و یا زن تضمین می کند؟
اگر پرسش هایی شبیه پرسش هایی که در بالا مطرح کردیم ذهن شما را درگیر کرده است، با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا پاسخ این سوال ها را از نظر علمی بررسی کنیم.

سینه بزرگ
تاثیر سایز سینه بزرگ زنان در رابطه جنسی

 

سینه یا پستان در زنان علاوه بر نقشی که در شیردهی دارد، در رابطه ی جنسی نیز نقش موثری ایفا می کند. سینه ها یکی از نقاط حساس بدن زن می باشد، به طوری که هنگام رابطه ی جنسی با تحریک آن ها می توان حس جنسی زن را برانگیخته کرد. به طور معمول یکی از قسمت های شهوت زای بدن زنان، سینه ها می باشد. زیرا این عضو از بدن در زنان شامل رشته های عصبی بسیاری بوده که هر گونه لمس یا تحریکی را به صورت پیغام های لذت بخش به مغز مخابره می کنند.

 

البته در بعضی از زن ها این قضیه کاملا برعکس می باشد. یعنی نه تنها از تحریک سینه ها لذت نمی برند بلکه این کار باعث بروز احساس ناخوشایندی در آن ها می شود. سینه ها تحت تاثیر هورمون های اصلی زن قرار دارند. غده هایی که مسئول ترشح استروژن، پروژسترون و پرولاکتین هستند، در زنانی که در سن باروری قرار دارند، هم زمان با شروع عادت ماهیانه فعال شده و باعث می شود سینه ها در دوران قاعدگی سنگین و دردناک شوند.

 

امروزه زنان زیادی به دنبال پیکر تراشی بوده، برای زیبایی سینه های خود اقدام به کاشت سینه (ایمپلنت) می کنند. در دختر ها قبل از بلوغ سایز سینه ها کوچک می باشد، به دنبال بلوغ و تغییرات هورمونی بدن در آن دوران، سینه ها شروع به رشد کرده، بزرگتر می شوند. اما در نهایت پس از بارداری و شیردهی سایز سینه ها به بزرگترین حد خود می رسد.

 

شروع رشد سینه هل معمولا از ده سالگی می باشد و تا چند سال پس از بلوغ این رشد ادامه می یابد. سپس در دوران بارداری و شیردهی به دلیل پر شدن مجراهای شیری که در پستان ها قرار دارد، سینه ها بزرگتر می شوند. افتادگی سینه ها یک مطلب کاملا ژنتیکی بوده و معمولا پس از یائسگی شروع می شود.

سینه بزرگ زنان
تاثیر سایز سینه بزرگ زنان در رابطه جنسی

 

هنگام رابطه ی جنسی با لمس سینه های زن، می توان باعث ارسال پیام های تحریک آمیز زیادی برای مغز شد که در نتیجه اندام های جنسی زن برانگیخته شده، آماده ی برقراری رابطه ی جنسی می شود.

اگرچه از نظر علمی ثابت نشده است که سایز بزرگ تر سینه ها باعث بهبود کیفیت رابطه ی جنسی شود، اما در باور عموم مردم این مطلب نقش بسته است و همچنین اکثر مردان سینه های بزرگ را جذاب تر می دانند.

 

جالب است بدانید سالانه حدود 250 هزار زن در آمریکا، جراحی ماموپلاستی برای داشتن سینه های دلخواه انجام می دهند. متاسفانه نه تنها آن جا بلکه در کشور ما نیز الگوی زیبایی بدن، اندام بازیگران هالیوودی می باشد. و کسی به این نکته توجه نمی کند که آن ها صرفا دارای اندامی می باشند که بیننده ها را جذب خود کنند. به هرحال به دلیل گرایش روز افزون زنان و دختران به سمت مدل های زیبایی، امروزه جراحی های تغییر سایز و رفع افتادگی سینه، بسیار متداول می باشد.

 

اما خوب است بدانید تعداد زن هایی که تمایل دارند سینه های بزرگ خود را با جراحی کوچک کنند بیشتر از زنانی است که تمایل به بزرگ شدن سینه های خود دارند. این به دلیل سختی تحمل وزن و دست و پاگیر بودن سینه های بزرگ می باشد.

ورزش و تغذیه ی سالم باعث می شود شما سینه هایی شاداب و سالم داشته باشید. یکی دیگر از عواملی که باعث سلامت سینه ها می شود بالانس هورمون هایی خاص در بدن می باشد، محققان معتقدند زنانی که شادتر هستند نسبت به سایرین از سلامت بیشتری درسینه های خود برخوردار هستند.

سینه بزرگ
تاثیر سایز سینه بزرگ زنان در رابطه جنسی

 

اگر چه می توان با جراحی هایی که این روزها متداول شده است، سینه های خود را بزرگ و سفت کرد اما قبل از انجام این گونه عمل ها این نکته را در نظر داشته باشید که اگرچه سایز نرمال سینه ها در زنان بین 70 تا 95 متغیر است، اما سینه هایی کوچکتر یا بزرگتر از این سایز نیز مشکلی در کیفیت رابطه ی جنسی ایجاد نمی کند. چه بسا سایزهای بزرگتر کیفیت بعضی از کارهای روزمره ی زنان مثل ورزش و خوابیدن را مختل کند. با استفاده از حرکات ورزشی خاصی شما می توانید عضلات سینه را تقویت کرده باعث سفت و پر شدن بافت سینه ی خود شوید.

پستان بزرگ
تاثیر سایز سینه بزرگ زنان در رابطه جنسی

 

از جمله مواردی که باعث خوش فرم شدن و سلامت سینه ها می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1. تمرینات گردن: شما می توانید با منقبض کردن عضلات ماهیچه ای گردن خود باعث تقویت ماهیچه های زیر سینه شوید. برای این منظور روزی بیست مرتبه عضلات قسمت گردن خود را منقبض کنید.

 

2. تمرینات صورت: اگر همزمان با گفتن کلمه ی ایکس(x) دهان خود را تا جایی که ممکن است باز کنید، باعث تحریک و تقویت ماهیچه هایی که به سینه امتداد دارند، می شوید. این کار را سی بار در طول روز انجام دهید.

 

3. دوری از گرما: چنانچه سینه ها در معرض مستقیم نور شدید آفتاب یا آب داغ قرار بگیرند، رگ های داخلی آن ها بزرگتر شده جریان خون کند می شود. همچنین با تابش نور افتاب به پوست، خاصیت الاستیکی آن کم شده، موجب چروک شدن پوست سینه ها می شود.

 

4. شنا: یکی از ورزش های مناسب برای خوش فرمی و سفتی سینه ها شنا، مخصوصا شنای غورباقه می باشد. چون در این نوع شنا به ماهیچه های پشت قفسه ی سینه فشار آمده باعث تقویت آن ها می شود.

پستان بزرگ زنان
تاثیر سایز سینه بزرگ زنان در رابطه جنسی

 

5. دوری از مصرف سیگار و قلیان: نیکوتین فراوانی که از طریق سیگار یا قلیان وارد خون می شود به شدت سلامت پوست را تحت خطر قرار داده باعث پیری زودرس پوست می شود. بنابراین برای داشتن سینه هایی زیبا از این مواد دوری کنید.

 

6. مرطوب نگه داشتن سینه ها: شاید فکر کنید چون سینه ها معمولا زیر لباس و پوشیده هستند نیازی به مرطوب کننده ندارند، اما باید بدانید که کرم ها و لوسیون های زیادی مخصوص لطافت و سفتی سینه در بازار موجود می باشد که اگرچه تاثیر به سزایی در سفتی یا بزرگی سینه ندارند اما باعث حفظ رطوبت پوست سینه ها شده خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشند.

 

در پایان لازم می دانیم این مطلب را به شما گوشزد کنم که تمام اعضای بدن یک انسان عادی به مرور زمان شکل و کارایی اولیه ی خود را از دست می دهد، مگر در مورد کسانی که شغل و کارشان ایجاب می کند همواره بدنی روی فرم داشته باشند.(مانند بازیگرها، مدل های صنعت پوشاک و زیبایی و …) این افراد مجبورند با استفاده از جراحی های متعدد اندام استاندارد خود را حفظ کنند وگرنه از کارشان بیکار خواهند شد. اگر مصاحبه های این افراد را بخوانید متوجه می شوید اکثر آن ها با مشکلات روحی و روانی زیادی درگیر هستند. و به عبارتی خودشان دلشان نمی خواهد که اینطور باشند. آن ها برده ی صنعت هایی هستند که برای بیشتر دیده شدن ملزم به رعایت سخت ترین استاندارهای زیبایی می باشند.

بنابراین بدن خود را با تمام زیبایی ها و زشتی هایش دوست بدارید و برای تحسین دیگران، تن به تغییر در آن ندهید.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

6 پاسخ

  1. خانوما جراحی های پلاستیک برای زیبایی سینه خیلی خطرناکه. یکی از دوستای من سینه هاشو پروتز گذاشت که بزرگ بشه، اوایل خیلی راضی بود بعد دچار درد و ترشح از سینه هاش شد بعد از چند ماه گفتن پروتز تو سینه حرکت کرده و به یکی از رگ های سینه آسیب زده و باعث عفونت شده و در نهایت مجبور شد پروتز رو در بیاره و یه سینه ش رو تخلیه کنه. امیدوارم این تجربه براتون درس عبرت بشه که نرید سراغ این جراحی های زیبایی بی فایده و خطرناک

    1. سلام و درود دوست عزیز، متاسفانه جراحی های زیبایی برای بزرگ کردن سینه و حتی باسن بسیار رواج پیدا کرده بدون اینکه افراد از تبعات گاها خطرناک این جراحی ها آگاه باشن.ممنون از این که تجربه خود رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  2. سلام من 15 سالمه و سینه های کوچکی دارم نسبت به هم سن و سالهام. میشه منو راهنمایی کنید که برای بزرگ کردن سینه ها باید چیکار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز، کوچک بودن سینه ها در این سن طبیعیه . اگه احساس می کنید نسبت به هم سن و سالهاتون سینه ی خیلی کوچکتری دارید و این مساله غیر عادی و غیر طبیعیه توصیه می کنم به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا از نظر سطح هورمون های زنانه مورد بررسی قرار بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز عوامل زیادی باعث افتادگی و شل شدن سینه ها میشه، شیردهی های طولانی، تغییر سایز سینه ها، عدم استفاده از سوتین، حالت اشتباه نشستن و … از عواملی هستند که باعث میشه سینه ها شل و افتاده بشن برای سفت شدن سینه ها اول باید عاملی که باعث شل شدن سینه ها شده رو حذف کنید. سپس با ورزش های مخصوص سینه سینه های خود رو سفت کنید و از افتادگی نجات بدید. ورزش هایی که در متن نوشته شده رو مرتب انجام بدید مخصوصا حرکات شنا خیلی برای سفت شدن سینه ها موثره.یک یا دو ماه انجام مداوم این حرکات ورزشی باعث سفت و خوش فرم شدن سینه ها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =

همچنین بخوانید
ایمپلنت cmi یک ایمپلنت کره ای است، که به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت مناسب، در سطح جهان محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت کره ای cmi به همراه تاریخچه و انواع آن می پردازیم.
پیشرفت‌های برجسته هوش مصنوعی در علم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد که شامل تشخیص بیماری‌ها، پیش‌بینی نتایج درمانی و بهبود مدیریت بیماران است. این تکنولوژی‌ها تأثیر بزرگی بر بهبود سلامت عمومی و کاهش هزینه‌های درمانی دارند.
تعویض دریچه قلب با دریچه مصنوعی یا بافتی به منظور بهبود عملکرد قلب استفاده می‌شود. این روش جراحی خطراتی از جمله عفونت‌ها، خونریزی و مشکلات قلبی را می‌تواند به همراه داشته باشد.