لگ‌های زنانه با تنوع بالا در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در بازار به عنوان پرفروش‌ترین‌ها شناخته شده است. استایل با لگ زنانه، مورد پسند هر خانم شیک پوشی است که علاقمند به مُد روز است. با خرید چند دست لگ زنانه می‌توانید به روزترین تیپ‌ها را بزنید. منتهای مراتب باید بدانید که لگ را با چه تیپ و استایلی ست کنید. چرا که هر یک از انواع لگ ویژگی‌های مختص به خود را داراست.

لگ زنانه چیست؟

لگ زنانه چیست؟

لگ‌ها شباهت زیادی به شلوارهای چسبان زنانه دارد. منتهای مراتب جنس آن اغلب از نخ، ساتن و حتی چرم است. بسیاری از خانم‌ها می‌پرسند که با لگ چه کفش و لباسی بپوشیم؟ یا با خرید لگ زنانه چطور تیپ بزنیم؟ تیپ و استایل با لگ زنانه بسیار ساده است. به شرط آنکه هارمونی رنگی و مدل تیپ و لباس‌هایتان را به دقت انتخاب کنید. برای پاسخ به سؤال‌های مرتبط با استایل‌های لگ زنانه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انوع استایل با لگ زنانه

لگ زنانه انواع متفاوتی را شامل می‌شود. از جمله انواع لگ می‌توان به لگ زنانه ورزشی، لگ زنانه مجلسی، لگ زنانه ساده، لگ زنانه طرح جین، لگ زنانه کراپ و لگ زنانه ساتن اشاره کرد. البته استایل با لگ زنانه بایستی متناسب با شرایط و موقعیت مورد نظر انتخاب شود. برای نمونه می‌توان به ست لگ و تاپ زنانه اشاره کرد. یک ترکیب زیبا مختص به موقعیت‌های ورزشی. همچنین ترکیب لگ زنانه و سارافون از جمله تیپ‌های راحتی و دوست‌داشتنی است که می‌توانید داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استایل با لگ زنانه در این بخش به انواع ست‌های جذاب لگ می‌پردازیم:

ست لگ نخی با شومیز و مانتو

یکی از ترکیب‌های رایج که بسیار در میان خانم‌های ایرانی باب شده، ست لگ نخی و شومیز است. یک ست عالی مخصوص فصل‌های گرم سال که ظاهر شما را شیک و جذاب می‌کند. شما می‌توانید از انواع لگ نخی با رنگ‌های ساده و خنثی استفاده کنید. همانطور که می‌دانید برای مصرف روتین روزانه معمولاً از رنگ‌های تیره مانند مشکی، خاکستری، دودی و یا قهوه‌ای استفاده می‌شود. ترکیب این تنالیته‌های رنگی به خوبی با انواع شومیز و مانتوهای ساده و طرح دار ست می‌شود.

بهترین استایل با لگ زنانه

ست لگ زنانه با سارافون

از دیگر انواع استایل‌ها می‌توان به ست لگ زنانه و سارافون اشاره کرد. سارافون‌های جین و نخی به راحتی با لگ ست می‌شوند. یک ترکیب ساده و کژوال که می‌توانید از آن در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی استفاده کنید. حتی اگر در حال پشت سر گذاشتن دوران بارداری هستید، این ست کاملاً برازنده شماست. خاصیت کشسانی و انعطاف‌پذیر لگ‌ها به گونه‌ای است که به کمر و شکم شما فشاری وارد نمی‌کند. در نتیجه می‌توانید حتی در دوران بارداری از لگ‌های متنوع و خوشرنگ استفاده کنید.

ست لگ کراپ طرح دار و تاپ زنانه

اگر می‌خواهید یک تیپ شاد و در عین حال سرزنده داشته باشید، ما به شما ست لگ کراپ طرح دار و تاپ زنانه را پیشنهاد می‌کنیم. به‌خصوص اگر می‌خواهید در محیط‌های ورزشی و باشگاه‌ها حضور داشته باشید، این ست مخصوص شماست. لگ زنانه طرح دار با مدل‌های متنوع به راحتی با انواع تاپ زنانه ست می‌شود. می‌توانید برای انتخاب رنگ تاپ زنانه از رنگ‌های ترکیبی که بر روی لگ دیده می‌شود، استفاده کنید.

ست لگ طرح جین و تیشرت

از دیگر انواع تیپ‌های جذابی که می‌توانید با لگ زنانه داشته باشید، ست لگ طرح جین و تیشرت است. یک تیپ اسپرت و کژوال که می‌توانید از آن به عنوان یک تیپ روزانه بهره ببرید. طرح جین از جمله مدل‌هایی است که به راحتی با تاپ و تیشرت ست می‌شود. می‌توانید برای این ست از انواع تیشرت‌های آستین بلند، آستین کوتاه و حتی رکابی استفاده کنید.

ست لگ زمستانه با کُت و پالتو

لگ‌های زنانه فقط مخصوص فصل‌های گرم و بهاری نیست. حتی می‌توانید از ویژگی‌ها و جذابیت‌های لگ زنانه زمستانی هم بهره ببرید. ترکیب لگ زمستانه با کت و یا پالتو که می‌توانید تیپ خود را با انتخاب بوت یا نیم بوت تکمیل کنید. لگ زمستانه با بافت‌های ریز و درشت در بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید به دلخواه میزان ضخامت لگ دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

ست لگ زمستانه با کُت و پالتو

شلوار لگ را با چه کفشی استایل کنیم؟

ست لگ ورزشی و کفش کتانی

اگر علاقمند ورزش و رفتن به مجتمع‌های ورزشی هستید، ست لگ ورزشی، تاپ زنانه همراه با کفش کتانی را از دست ندهید. دیگر چی از این بهتر که بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین تیپ را داشته باشید. لگ زنانه ورزشی در انواع رنگ‌بندی‌های مختلف تیپ شما را جذاب‌تر می‌کند. انتخاب لگ زنانه رنگی و ترکیب آن با تاپ زنانه در مدل‌های متنوع و یک جفت کفش کتانی سفید رنگ را می‌توان یک تیپ ایده‌آل و بی‌نظیر دانست.

ست لگ زمستانه و نیم بوت یا بوت

لگ‌های زمستانه خیابانی معمولاً با رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، خاکستری، قهوه‌ای و کرم به فروش می‌رسند. چرا که این رنگ‌ها خاص فصل زمستان است. شما می‌توانید انواع لگ زنانه زمستانه را با نیم بوت‌های شیک زیپ دار ست کنید. همچنین استفاده از بوت یا پوتین، استایل شما را شیک‌تر و جذاب‌تر هم خواهد کرد.

ست لگ زمستانه و نیم بوت یا بوت

ست لگ ساده و کفش فلت

انتخاب لگ ساده و کفش فلت بی‌حاشیه‌ترین تیپی است که می‌توانید داشته باشید. حتی می‌توانید رنگ لگ و کفش فلت را به صورت یکرنگ انتخاب کنید. این ترکیب با انتخاب یک کُت و کیف مینیمال بی‌نظیرتر هم خواهد شد. یک تیپ ساده روزانه که می‌توانید از آن بهره ببرید.

ست لگ ساتن و کفش پاشنه بلند

لگ ساتن زنانه معمولاً برای برخی از موقعیت‌ها مانند مراسم‌ها و مهمانی‌ها خریداری می‌شود. شما می‌توانید برای ست کردن لگ ساتن از انواع کفش‌های پاشنه بلند مجلسی استفاده کنید. لگ ساتن مشکی، لگ ساتن کرم- طلایی یا لگ ساتن نقره‌ای- نوک مدادی براق از جمله لگ‌های پرفروش هستند. ترکیب این لگ به همراه کفش پاشنه بلند و کیف فانتزی، یک ترکیب ایده‌آل برای دورهمی‌های خاص خانوادگی است.

ست لگ ساتن و کفش پاشنه بلند

کلام پایانی

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که در هنگام خرید لگ زنانه حتماً به نوع جنس، مدل، میزان ضخامت، طرح و رنگ آن توجه کنید. بدین ترتیب می‌توانید هارمونی ایده‌آلی را در تیپ و استایل‌تان ایجاد کنید. امیدواریم با خواندن این مطلب با ایده‌های جدید و ترندهای روز تا حدی آشنا شده باشید. در صورت تجربه خرید لگ زنانه می‌توانید دیدگاه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

همچنین بخوانید
برند اوردینری تحت حمایت شرکت مادر DECIEM در سال 2016 شروع به کار کرد و در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست فعالیت دارد. این شرکت در سال‌های ابتدایی به دلایل مختلف به سرعت به موفقیت و شهرت جهانی دست یافت. به طوری که در سال 2017، این برند به عنوان شماره یک فروش لوازم بهداشتی در آمریکای شمالی شناخته شد. درادامه مقاله به معرفی چند محصول محبوب اوردینری می پردازیم.