کلیه رستوران‌ها اعم از کبابی‌ها، فست فودی‌ها و غذا فروشی‌های مشابه، برای ارائه خدمات خود، نیاز به ظروف یکبار مصرف مناسب، آن هم در تعدادی زیاد دارند؛ به همین دلیل، تمامی صاحبین رستوران به سراغ بهترین تولید کننده ظروف یکبار مصرف مانند فست فود پک یا ایساتیس پک می‌روند تا بتوانند ظروف مورد نیاز رستوران خود را به صورت عمده خریداری کنند. برای خرید عمده ظروف یکبار مصرف رستوران مانند جعبه پیتزا، متالایز ساندویچ، سینی غذا آلومینیومی و … باید به مجموعه‌ای مراجعه کرد که محصولاتی باکیفیت را به صورت عمده و با قیمتی مناسب ارائه دهد.

 

خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود

انواع مختلفی از ظروف یکبار مصرف رستوران وجود دارند که هر کدام برای نوع خاصی از غذا مناسب هستند؛ برخی از رایج‌ترین جعبه‌ها در رستوران‌های فست فود عبارتند از:

  • جعبه پیتزا: یک جعبه پیتزا معمولاً از مقوای چند لایه ساخته شده و دارای یک پوشش داخلی ضد آب می‌باشد. آن‌ها برای حمل و نقل پیتزاهای بزرگ و حجیم مناسب هستند.
  • جعبه ساندویچ: این جعبه‌ها معمولاً از مقوای چند لایه ساخته شده اند و دارای یک پوشش داخلی ضد چربی هستند؛ از جعبه ساندویچ برای حمل و نقل ساندویچ‌های بزرگ و حجیم استفاده می‌شود.
  • جعبه سیب زمینی سرخ کرده: جعبه سیب زمینی یکی از انواع ظروف یکبار مصرف بوده که از مقوای چند لایه ساخته شده و پوشش داخلی ضد چربی دارد تا چربی سیب زمینی را به خود جذب نکند؛ اگر به دنبال خرید جعبه سیب زمینی با قیمتی مناسب هستید، می‌توانید این محصول را به صورت عمده از ایساتیس پک، خریداری کنید.
  • جعبه همبرگر: جعبه همبرگر برای حمل و نقل همبرگر استفاده می‌شود و از ریختن مواد میانی آن جلوگیری می‌کند.

خرید عمده ظروف یکبار مصرف رستوران بسیار مقرون به صرفه می‌باشد؛ برای خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود مانند خرید سینی غذا آلومینیومی یا خرید سینی غذا آلومینیوم یا سینی تک پرس مقوایی و …، می‌توانید با مجموعه ایساتیس پک، تماس حاصل نمایید.

تماس با ایساتیس پک:

02165017812

09123671245

09376170675

 

قیمت عمده جعبه پیتزا

قیمت عمده جعبه پیتزا

قیمت جعبه پیتزا به صورت عمده ممکن است متفاوت باشد و از متغیرهای مختلفی مانند جنس مواد، اندازه، کیفیت و تعداد سفارشات بستگی داشته باشد. قیمت‌ها ممکن است با توجه به تولیدکننده، فروشنده و بازار مورد نظر متفاوت باشند. برای دریافت قیمت عمده جعبه‌های پیتزا، می‌توانید با ایساتیس پک، به صورت مستقیم، تماس حاصل نمایید.

همچنین، شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و شرایط مختلف از گزینه‌های مختلف استفاده کنید و بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید.

 

خرید عمده جعبه پیتزا

برای خرید عمده جعبه‌های پیتزا یا دیگر محصولات مانند خرید سینگل پیتزا و خرید جعبه سوخاری 2 تکه از ایساتیس، می‌توانید به صورت مستقیم با شرکت تماس بگیرید و از آخرین مدل‌ها و گزینه‌های موجود استفاده کنید. با توجه به نیاز و تعداد مورد نظر، ایساتیس قادر است به شما پیشنهادات مناسبی ارائه دهد و شما از شرایط خرید عمده و قیمت‌های ویژه برخوردار شوید.

 

جعبه پیتزا: https://isatispack.ir/product-category/fast-food/pizza/pizza-box/

 

خرید عمده بسته بندی مواد غذایی

خرید عمده بسته بندی مواد غذایی

مجموعه ایساتیس پک به احتمال زیاد، تنها تولید کننده بسته بندی مواد غذایی است که می‌تواند نیاز آن‌ها را در سطحی بسیار بالا برطرف نماید.

خرید عمده بسته بندی رولی یا دوخت خورده

به صورت کلی، تمامی بسته بندی‌های مواد غذایی که به صورت رولی یا دوخت خورده تولید می‌شوند، در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرند:

  • شفاف: بسته بندی‌هایی که کاملاً شفاف بوده و هیچگونه طرحی برروی آن چاپ نشده است.
  • پنجره شفاف: بسته بندی‌هایی مانند بسته حبوبات، پاستیل و … که برای نشان دادن مواد داخل بسته از یک صفحه شفاف استفاده شده است.
  • متالایز: بسته بندی‌هایی مانند بسته چیپس که داخل آن به رنگ آلومینیوم است و دارای چاپ در بیرون می‌باشد؛ از جمله این دسته می‌توان به متالایز ساندویچ، همبرگر و … اشاره کرد.
  • صدفی: از جمله بسته بندی صدفی می‌توان به بسته بندی‌های نمک یا بستنی اشاره کرد که داخل آن به رنگ شیری و دارای چاپ در بیرون است.

خرید عمده پاکت بسته بندی مواد غذایی

پاکت‌های بسته بندی در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند که نمی‌توان همه آن‌ها را در اینجا نام برد؛ ولی اصلی‌ترین مدل‌های پاک بسته بندی مواد غذایی شامل موارد زیر هستند:

  • پاکت‌های شفاف و پنجره دار
  • پاکت‌های زیپ دار
  • پاکت کرافت
  • پاکت سوپاپ دار
  • پاکت بغل کاست، ته کاست یا سه طرف کاست

 

قیمت عمده سینی غذا آلومینیومی

قیمت عمده سینی غذا آلومینیومی

1. جنس سینی

سینی‌های آلومینیومی معمولاً از آلومینیوم خالص یا آلیاژ آلومینیوم ساخته می‌شوند. سینی‌های آلومینیوم خالص از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار هستند، اما قیمت آن‌ها نیز بالاتر است. سینی‌های آلومینیومی آلیاژی، استحکام و مقاومت خوبی دارند، اما قیمت آن‌ها کمتر از سینی غذا آلومینیومی خالص است.

2. ضخامت سینی

سینی‌های ضخیم‌تر از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار هستند، اما قیمت آن‌ها نیز بالاتر است. سینی‌های نازک‌تر از وزن کمتری برخوردار هستند، اما ممکن است در برابر ضربه و فشار آسیب‌پذیر باشند، علاوه بر آن اندازه سینی غذا آلومینیومی نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

 

سینی غذا آلومینومی: https://isatispack.ir/product/aluminum-food-tray/

 

خرید عمده سینی غذا آلومینیومی

هنگام خرید سینی غذا آلومینیومی باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • ضخامت سینی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. اگر سینی برای حمل غذاهای سنگین است، بهتر است از سینی‌های ضخیم‌تر استفاده کنید و طرح سینی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.
  • جنس سینی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. اگر سینی برای استفاده در محیط‌های پرتردد است، بهتر است از سینی‌های آلومینیوم خالص استفاده کنید.

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید عمده ظروف یکبار مصرف رستوران چه فست فودی و چه کبابی هستید، باید به تولید کننده‌ای مراجعه کنید که ظروف یکبار مصرف را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد؛ برای ارائه بهترین خدمات رستوران باید از ظروف یکبار مصرف باکیفیت استفاده کرد و به دلیل نیاز به خرید عمده، باید خرید از تولید کننده‌ای صورت بگیرد که قیمت به صرفه‌ای داشته باشد؛ در صورتی که کیفیت پایین یا قیمت بالا باشد، خرید عمده ظروف یکبار مصرف رستوران نمی‌تواند صرفه اقتصادی داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده ظروف یکبار مصرف رستوران مانند جعبه پیتزا، سینی غذا آلومینیومی و …، توسط شماره‌های زیر با مجموعه ایساتیس پک که یکی از بهترین تولید کنندگان عمده ظروف یکبار مصرف رستوران می‌باشد، تماس حاصل نمایید.

تماس با ایساتیس پک:

02165017812

09123671245

09376170675

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =