انواع و قیمت ایمپلنت کره ای cmi
ایمپلنت cmi یک ایمپلنت کره ای است، که به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت مناسب، در سطح جهان محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت کره ای cmi به همراه تاریخچه و انواع آن می پردازیم.

انواع و قیمت ایمپلنت کره ای cmi

ایمپلنت cmi یک ایمپلنت کره ای است، که به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت مناسب، در سطح جهان محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت کره ای cmi به همراه تاریخچه و انواع آن می پردازیم.

ایمپلنت cmi

 

تاریخچه ایمپلنت کره ای cmi

استفاده از ایمپلنت کره ای cmi امروزه با توجه به کیفیت و قیمتی که دارد توصیه بسیاری از دندانپزشکان است. البته نباید فراموش کرد که تناسب این ایمپلنت با موقعیت فک و دهان شما بسیار مهم است. از جمله مهمترین ویژگی های این ایمپلنت کره ای این است که دارای مجوز های CE و FDA است. این مجوز ها به ترتیب مربوط به اتحادیه های اروپا و ایالات متحده می باشند. این برند کره ای فعالیت خود را از سال 2008 آغاز کرد.

همین مورد باعث شده است که این برند تا به امروزه در میان بسیاری از مراجعه کنندگان به عنوان یک برند محبوب شناخته شود. نام واقعی این برند کره ای نئوبیوتک است که در بازار کشور ما به نام و برند CMI شناخته می شود. استفاده از این ایمپلنت کره ای امروزه در سراسر دنیا رایج است. این برند دارای استحکام بالا و البته قیمت مناسب است که به عنوان یک معیار اصلی در نظر گرفته می شود.

تاریخچه ایمپلنت cmi

 

یکی از مهمترین محصولاتی که در درمان ایمپلنت های دندانی مورد استفاده قرار می گیرد، فیکسچر است. در واقع فیکسچر ها به عنوان قسمت اصلی یک ایمپلنت شناخته می شوند و در داخل استخوان فک قرار می گیرند. در نتیجه کیفیت و متریال مورد استفاده در ساخت فیکسچر ها اهمیت بالایی دارد. فیکسچر ها پس از اینکه در داخل استخوان فک قرار گرفتند باید با این استخوان جوش بخورند.

پس از اتمام این مرحله، بخش های دیگر بر روی این قسمت قرار می گیرند. باید گفت که فیکسچر ها در واقع نقش ریشه دندان را دارند و به همین دلیل بسیار مهم هستند. مرغوبیت متریال و کیفیت بالای فیکسچر ها و همچنین دقت و ظرافت در طراحی و تولید آن ها بسیار اهمیت دارد. در نتیجه این مورد را جدی بگیرید و با پزشک خود در این مورد صحبت کنید. تاکید کنید که برند معرفی شده به شما، دارای فیکسچر های مناسب است.

قیمت ایمپلنت کره ای cmi

به طور حدودی قیمت ایمپلنت کره ای cmi بین 8.000.000 الی 10.000.000 تومان بدون هزینه روکش می باشد. در صورتی که می خواهید از قیمت ایمپلنت کره ای مطلع شوید، می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C/ ) دیدن فرمایید.

انواع فیکسچر ایمپلنت کره ای cmi

در واقع همانطور که اشاره شد ایمپلنت کره ای cmi از فیکسچر های مختلفی استفاده می کند. از جمله مهمترین انواع فیکسچر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیکسچر IS
  • فیکسچر IT
  • فیکسچر S-Mini

ایمپلنت کره ای cmi؛ با کیفیت و حرفه ای

ایمپلنت کره ای cmi یکی از ایمپلنت های با کیفیت محسوب می شود که در بازار طرفداران بسیاری دارد. در واقع تمامی ایمپلنت های کره ای را می توان از اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین ایمپلنت های بازار محسوب کرد. این ایمپلنت ها نسبت به ایمپلنت های اروپایی و سوئیسی قیمت بسیار پایین تری دارند. ایمپلنت کره ای cmi نیز از این قضیه مستثنی نیست. در نظر داشته باشید که این ایمپلنت کره ای دارای مزایایی است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالا یکی از مهمترین مزایایی است که این ایمپلنت کره ای دارا است. در واقع این مورد را می توان از مهمترین فاکتور هایی دانست که بسیاری از مراجعه کنندگان آن را در اولویت قرار می دهند.
  • یکی دیگر از مهمترین مزیت های ایمپلنت کره ای cmi پروسه کاشت راحت آن است. در واقع همین مورد باعث شده است که بسیاری از افراد این ایمپلنت را انتخاب کنند.
  • ماندگاری بالا از دیگر مزایای ایمپلنت کره ای cmi است که برای درمان بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید که ماندگاری و استحکام بالا باعث می شود که ایمپلنت عمر طولانی تری داشته باشد و بتوان برای مدت زمان بیشتری با خیالی آسوده از آن استفاده کرد.
  • و …

اجزای تشکیل دهنده

مزیت هایی که در پاراگراف قبلی به آن ها اشاره شد از مهمترین مزایای ایمپلنت کره ای cmi محسوب می شوند. در واقع باید گفت که انتخاب ایمپلنت تا حد زیادی بستگی به دندانپزشک شما دارد. در این صورت دندانپزشک وضعیت دهان و دندان شما را بررسی می کند و متناسب با سلامتی دهان و فک شما نوع ایمپلنت را پیشنهاد می دهد.

اجزای ایمپلنت cmi

 

مسلما هر دندانپزشک متناسب با نوع فک و دهان بیمار چندین برند ایمپلنت را معرفی می کند. در این حالت بیمار باید شرایط مختلف را در نظر بگیرد و یک نوع را انتخاب کند. اگر قیمت برای بیمار در اولویت قرار دارد مسلما ایمپلنت های ساخت کره مانند ایمپلنت کره ای cmi می تواند انتخاب مناسبی باشد. سیستم های ایمپلنت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. همین موضوع باعث می شود که شما متناسب با نوع دهان و دندان خود یک ایمپلنت حرفه ای انتخاب کنید.

در حالت کلی سیستم های ایمپلنت دندانی شامل بدنه، اباتمنت ایمپلنت دندان و پیچ ثابت کننده اباتمنت است. در نظر داشته باشید که بدنه ایمپلنت دندان با جراحی در استخوان فک قرار می گیرد و در واقع جای ریشه دندان را پر می کند. از طرفی باید گفت اباتمنت اصولا به وسیله پیچ فیکساتور اباتمنت به قسمت بدنه ایمپلنت متصل خواهد شد. این اتصال باعث می شود که از دندان مصنوعی حمایت صورت گیرد و اصطلاحا دندان در جای خود فیکس شود.

مراقبت های بعد از جراحی

تفاوتی ندارد چه نوع برند ایمپلنتی استفاده می کنید، مراقبت های پس از این عمل جراحی نباید فراموش شود. ایمپلنت کره ای cmi نیز از این قضیه مستثنی نیست. برای مراقبت از دهان و دندان خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مسواک زدن را فراموش نکنید و در نظر داشته باشید با توجه به عمل جراحی که انجام داده اید از مسواک و خمیر دندان مناسب استفاده کنید. در این مورد می توانید از پزشک خود مشورت بگیرید.
  • سیگار کشیدن باعث تاخیر در درمان دندان های ایمپلنت شده می شود. در واقع توصیه می شود در این بازه زمانی یعنی دوره نقاهت از کشیدن سیگار به صورت جدی خودداری نمایید.
  • تا مدت زمانی که دوره نقاهت خود را پشت سر می گذارید از غذا های نرم استفاده کنید. جویدن زیاد ممکن است به ایمپلنت آسیب وارد کند. در نتیجه بهتر است که استفاده از غذا های سفت را در این مدت کنار بگذارید و از خوراکی های جویدنی پرهیز کنید.
  • اما مهمترین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر درد شدید در قسمت دندان های ایمپلنت شده خود داشتید، بهتر است سریعا به پزشک مراجعه کنید. سهل انگاری در این مورد باعث می شود که آسیب های جدی به دندان های ایمپلنت شده شما وارد شود.
  • اگر بنا به هر دلیلی دندان ایمپلنت شده شما شکسته شد، هیچ اقدامی انجام ندهید و به پزشک مراجعه کنید. در واقع همین مورد می تواند از آسیب های جدی بعدی جلوگیری کند.
  • و …
مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سیزده =

همچنین بخوانید
برند اوردینری تحت حمایت شرکت مادر DECIEM در سال 2016 شروع به کار کرد و در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست فعالیت دارد. این شرکت در سال‌های ابتدایی به دلایل مختلف به سرعت به موفقیت و شهرت جهانی دست یافت. به طوری که در سال 2017، این برند به عنوان شماره یک فروش لوازم بهداشتی در آمریکای شمالی شناخته شد. درادامه مقاله به معرفی چند محصول محبوب اوردینری می پردازیم.