آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام از تعهد بازیکنان تیمش در هفته های اخیر ابراز رضایت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام که زیر نظر آنتونیو کونته تبدیل به تیم متفاوتی شده و از زمان ورود این سرمربی هنوز در لیگ برتر شکست نخوره، امروز با گلزنی در دقیقه 96 موفق به غلبه بر واتفورد شد. آنتونیو کونته در پایان این دیدار مدعی شد بازی کردن با این تقویم شلوغ آسان نیست و اسپرز با ثبت دوباره کلین شیت قدرت دفاعی خود را نشان داده است.

 

آنتونیو کونته گفت: “مطمئنا ما باید در زمینه پیاده کردن سیستم جدید پیشرفت کنیم، زیرا وقتی با این ترکیب بازی می‌کنید دفاع‌های کناری بسیار مهم هستند و وقتی توپ به این بازیکنان می رسد، باید موثرتر عمل کنیم. من به خوبی می دانم که بازیکنان این پست انرژی زیادی صرف می کنند.

 

 

زیرا در زمان مالکیت توپ شما یک وینگر و بدون توپ یک مدافع کناری هستید. ما بازیکنان جوانی داریم که فضا برای پیشرفت دارند و من تعهد فراوانی از این بازیکنان دیده ام، اما ما باید در بسیاری از جنبه ها پیشرفت کنیم و برای رسیدن به این هدف به زمان نیاز داریم. بازی کردن آنهم هر سه روز یک بار کار آسانی نیست. اما تکرار می کنم که از رفتار توام با تعهد بازیکنان خوشحالم. امروز یک کلین شیت دیگر ثبت کرده و ما از این حیث استحکام خود را نشان دادیم.

حتما بخوانید  کین: تکل محکمی زدم اما کارت قرمز نداشت

 

احتمال جذب بازیکن در ژانویه؟ ما باید در مورد خریدهای جدید صحبت کنیم، زمانی که من به سمت هدایت تاتنهام منصوب شدم، به من گفتند که برای صحبت در مورد خریدهای جدید مذاکره خواهیم کرد و حالا اکنون همه چیز در مورد شرایط تیم فعلی روشن است.

 

مصاحبه جنجالی روملو لوکاکو؟ من به او علاقه زیادی دارم، اما لوکاکو در حال حاضر بازیکن چلسی است.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهارده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.