هری کین، مهاجم تاتنهام، با اظهارات یورگن کلوپ در زمینه اشتباه داور در نشان ندادن کارت قرمز به او موافق نیست.

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام و لیورپول شب گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس روبروی هم قرار گرفتنند و در دیداری جنجالی و پرحاشیه به تساوی 2-2 رسیدند.

در یکی از صحنه‌های این بازی کین که گل اول تیمش را نیز به ثمر رسانده بود تکل خشنی روی اندی رابرتسون زد که اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان لیورپول را به همراه داشت.

این کاپیتان تیم ملی انگلیس در نهایت تنها یک کارت زرد دریافت کرد و کمک داور ویدیویی نیز توصیه‌ای به پل تیرنی، داور بازی، برای بازبینی صحنه و نشان دادن احتمالی کارت قرمز نداشت.

کلوپ به شدت از این صحنه ناراحت شده و بعد از بازی مدعی شد که کین ممکن بود با این تکل خشن پای رابرتسون را بکشند.

 

 

این در حالی بود که رابرتسون با خطایی که در اواخر نیمه دوم روی امرسون رویال انجام داد با کارت قرمز روبر شد و این بار کمک داور ویدیویی از داور وسط خواست تا صحنه را در کنار زمین بررسی کرده و این بازیکن را از زمین اخراج کند.

حتما بخوانید  کلوپ- آرتتا؛ آشوب لب خط! (عکس)

کلوپ پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره این دو صحنه گفت:« بله، کارت قرمزی که به رابرتسون داده شد روی خطای نه چندان سختی بود اما خطای کین قطعا باید با کارت قرمز همراه می‌شد. هیچ شکی در این باره نیست. اگر پای رابرتسون در این خطا روی زمین بود قطعا شکسته بود.»

با این حال کین نظر دیگری در این باره داشت و پس از بازی گفت:« نه، قطعا کارت قرمز نداشت. من تکل محکمی زدم اما فکر می‌کردم توپ را پس گرفتم. وقتی شما در برابر تیم‌های درجه یک بازی می‌کنید و برای کسب امتیاز می‌جنگید، گاهی چنین تکل‌هایی پیش می‌آید. آنها این صحنه را بررسی کردند و ما عبور کردیم.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + یازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.