رسانه های اسپانیایی از عزم جدی رئالی‌ها برای ثبت یک نتیجه خردکننده در ال‌کلاسیکو خبر می دهند. میخ آخر بر تابوت بارسلونای ژاوی.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برای برگزاری بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا وارد ریاض پایتخت عربستان شدند. دیداری که چهارشنبه شب ساعت 22.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و برنده در بازی نهایی باید به مصاف پیروز بازی بیلبائو و اتلتیکو مادرید برود.

 

 

 

 

رئال مادرید در بهترین شرایط ممکن به این بازی رسیده است. کهکشانی ها با تنها دو بازیکن مصدوم یعنی گرت بیل و ماریانو که به ریاض نیامده اند و پس از کسب برتری پرگل و شیرین 4-1 بر والنسیا، از هر نظر مهیای بازی با بارسلونا هستند.

 

 

 

 

تیبو کورتوا، لوکا مودریچ، تونی کروس، کریم بنزما، وینیسیوس، داوید آلابا، ادر میلیتائو و…. همگی در ایده آل ترین فرم خود قرار دارند، در حالی که بارسا در سوی مقابل شرایط مطلوبی را تجربه نمی کند. فاصله دو تیم در لالیگا 17 امتیاز است. رئال در صدر قرار دارد و بارسا تیم ششم جدول است.

پس از تساوی در خانه گرانادا ژاوی سرمربی بارسا به اجبار سه بازیکن مصدوم خود آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ و رونالد آرائوخو را هم به عربستان آورده تا هر طور شده آنها را در ترکیب قرار دهد. دیشب پدری و فران تورس هم با منفی شدن تست کرونای شان به عربستان رفتند در حالی که هر دو بیش از سه ماه است که نتوانسته اند بازی کنند.

ژاوی اما برنامه های ویژه ای برای بازی بزرگ دارد و می خواهد فردا همه را شگفت زده کند. او ایمان دارد که با همین داشته ها قادر به خلق شگفتی در ال کلاسیکو خواهد بود.

 

 

 

حتما بخوانید  به‌خاطر شغلم نبود، پایم را در نوکمپ نمی‌گذاشتم

 

رئال در اولین ال کلاسیکوی فصل که در نوکمپ برگزار شد، بدون اینکه فشار خاصی به خود وارد کند، 1-2 به برتری رسید اما شرایط امروز این تیم بسیار بهتر از آن بازی است(2 آبان). موندودپورتیوو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو نوشت که در اردوی رئال صحبت از یک برتری پرگل بر بارسلوناست و رئالی ها معتقدند قادر به خرد کردن بارسای ژاوی هستند.

 

 

 

 

اگر این اتفاق رخ بدهد، شرایط روحی بارسا برای ادامه فصل بغرنج تر خواهد شد ولی در صورت برتری بارسا، ورق برخواهد گشت. شاید پیروزی در ال کلاسیکو برای بارسا حتی از فتح سوپرکاپ هم اهمیت بیشتری داشته باشد و به تیم نصفه و نیمه ژاوی امید مضاعف بدهد.

 

 

 

 

آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی با والنسیا تلاش کرد تا موج امیدواری و خوشبینی را کمی کمرنگ کند و به این ترتیب فشارها از تیم او برداشته شود. او گفت:« درست است که فاصله با بارسا 17 امتیاز شده ولی بارسا تحت هر شرایطی رقیب ماست. به همین دلیل بازی با این تیم ال کلاسیکو نام دارد. ال کلاسیکو همیشه حساس و جذاب است و شاید روی کاغذ ما شانس اول برد باشیم ولی باید این را در زمین هم نشان دهیم. بازی بدون گل شروع می شود و هر تیم شانس های خود را خواهد داشت. سوپرکاپ برای ما اهمیت بالایی دارد و برای بارسا نیز به همچنین. مهم نیست ما شانس اول پیروزی در این بازی هستیم.»

 

چهارشنبه شب، رئال بارسا را له خواهد کرد یا آبی اناری ها همه را سورپرایز می کنند؟

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.