علی مبارکی
در بازی با تیم آذربایجان مساوی کردیم. برنامه‌های خود را برای یک سال خوب در فوتبال اعلام کرد و حضور در لیگ ایران را در نظر نمی‌گیرد.

در بازی پیش فصل، تیم یاران علی مبارکی در برابر تیم لیگ برتر کشور آذربایجان قره باغ قرار گرفت. در نیمه اول با ۲ گل به رختکن رفتند، اما با شروع بازی در نیمه دوم و در دقایق اخر با زدن دو گل، بازی با تساوی به پایان رسید.

علی مبارکی: بازی برده را مساوری کردیم

 

علی مبارکی، لژیونر فوتبال ایران، گفت: “با اینکه کل بازی دست ما بود، توپ هامان تو گل نرفت. ما تیم آماده ای داریم و رو اشتباهات کوچیک، تساوی کردیم. محکم به جلو ادامه میدهیم.”

“من می‌خواهم یک سال خوب را در فوتبالم رقم بزنم. برنامه های زیادی دارم و امیدوارم که سال خوب فوتبالی به دور از هرگونه مشکل و مصدومیت داشته باشم. امیدوارم خدا کمک کند این امر میسر شود و در فضایی خوب با آرامش کامل، یک فصل خوب فوتبالی داشته باشم و بعد در کنار آن به اردوی تیم ملی دعوت شوم.”

حتما بخوانید  مقصد بعدی علی مبارکی لو رفت

تیم علی مبارکی

هافبک دفاعی ایرانی اسپورتینگ به سوال درباره حضور در تیم‌های ایرانی که همیشه شایعه حضورش بوده، پاسخ می‌دهد: “شایعه همیشه بوده. دوستان همیشه لطف داشتند و این شایعات کم و بیش رد و بدل شده. این چیز دروغ نیست و هر بازیکنی دوست دارد در تیم پرطرفداری مثل استقلال و تراکتور بازی کند. اما خب در حال حاضر من به لیگ ایران فکر نمی‌کنم، برای این که یک مقدار اهداف بزرگتر دارم و دنبال جنگیدن هستم که خودم را به فوتبال خارج اثبات کنم. اما همین که این شایعات از تیم‌های بزرگ ایران می‌آید، خودش افتخاری است و دست همه هم درد نکند، در گذشته هم لطف داشتند و پیشنهاد هم دادند. اگر قرار باشد روزی به ایران بروم، به این تیم‌های بزرگ فکر می‌کنم.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.