تیپ متفاوت لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور

لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور که مانتو می پوشید از وقتی که به کابینه روحانی ملحق شده است از چادر در جلسه ها و مجلس استفاده می نماید در گفتگوی اظهار نمود که آقای حسن روحانی از وی درخواست نموده است که چادر سرش نماید لعیا جنیدی فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکسی از پوشش لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

لعیا جنیدی متولد ۱۳۴۷ در محله مومن آباد (آقارود پیش) شهربابل است و از ۱۶ سالگی وارد دانشگاه تهران شد، چرا که سال آخر تحصیلات دبیرستان خود را به صورت جهشی در تابستان گذراند.حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان طی حکمی خانم دکتر لعیا جنیدی را به عنوان “معاون حقوقی رییس جمهور” منصوب کرد. دکتر جنیدی بخاطر تیز هوشی مدارک ترقی را خیلی زود طی کرد و از افتخارات استان مازندران محسوب می شود.

 لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور
عکسی از لعیا جنیدی

این استاد دانشگاه و وکیل دادگستری که درجات کارشناسی حقوق، کارشناسی ارشد و دکتری حقوق خصوصی خود را در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، با رتبه اول کسب کرد، شاگرد اساتیدی چون ناصر کاتوزیان، محمدعلی الماسی و محمدحسین صفایی بود.
زمینه‌ی تخصصی دکتر جنیدی حقوق تجارت و داوری است و با زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسه نیز آشناست. در سال‌های ۸۱ و ۸۲ در دوره تحقیقاتی دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد (معادل فوق دکتری) بورس تحصیلی خود را گذرانده‌است.
دکتر جنیدی درسال ۱۳۹۲ طی حكمی از سوي آقای دكتر نصيری قيداری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقيقات و فناوری به سمت مدیر کل اداره لوایح و تدوین و تنقیح قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری منصوب شد و تا سال ۱۳۹۴ عهده‌دار این سمت بود. وی اکنون عضو هیات علمی (دانشیار) دانشگاه تهران هست و ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻭ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﻫﻔﺘﺎﺩ ﭘﺎﻳﺎﻥ‌ﻧﺎﻣﻪ ﻭ ﺭﺳﺎﻟﻪ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ‌ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺣﻘﻮﻕ ﺗﺠﺎﺭﺕ، ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺑﻴﻦﺍﻟﻤﻠﻞ، ﺩﺍﻭﺭﻳ‌ﻬﺎی ﺑﻴﻦ‌ﺍﻟﻤﻠﻠی ﻭ ﻣﺎﻟﻜﻴﺖ ﻓﻜﺮی را بر عهده داشته است.

 لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور
لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور

 

منبع: پرشین وی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =