عکس تاریخی از محمد جواد ظریف در مقابل بیمارستان نیویورک

شعار مرگ بر شاه جواد ظریف در مقابل بیمارستان نیویورک در سال 58 که به تازگی رونمایی شده است او به بیماری سرطان دچار بود و به درمان در امریکا رفته بود که با حماسه ای که در مقابل بیمارستان نیویورک  به پا کرد این عکس وی تاریخی و جنجال ساز شد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران میباشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر شعار مرگ بر شاه جواد ظریف در مقابل بیمارستان نیویورک را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

محمدجواد ظریف (‎۱۷ دی ۱۳۳۸ تهران) دیپلمات و سیاستمدار ایرانی است، که هم‌اکنون به‌عنوان وزیر امور خارجه ایران فعالیت می‌نماید، وی همچنین از اعضای شورای عالی جمعیت هلال‌احمر و استاد میهمان دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌باشد.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل از دانشگاه ایالتی سان‌فرانسیسکو و کارشناسی ارشد مطالعات بین‌الملل و دکترای حقوق و روابط بین‌الملل از دانشگاه دنور است. و سابقاً مدرس دانشگاه بوده‌است. ظریف فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۵۷ در کنسولگری ایران در سانفرانسیسکو آغاز کرد و از ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۱ معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه بود. وی برای مدت ۵ سال، در فاصله سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل متحد فعالیت می‌کرد. ظریف پیش‌تر در دولت یازدهم نیز وزارت امور خارجه را برعهده داشت. او خود را عضو هیچ‌یک از احزاب سیاسی ایران نمی‌داند.

 

عکس قدیمی محمد جواد ظریف در نیویورک

در عکس زیر تصویری تاریخی از محمد جواد ظریف را می بینید که مقابل بیمارستان نیویورک ایستاده و مرگ بر شاه می گوید. محمدرضا پهلوی در ۳۰ مهر ۱۳۵۸ به آمریکا رفته بود تا در بیمارستان نیویورک تحت درمان سرطان قرار گیرد.

 

تصویری تاریخی از محمد جواد ظریف

شعار مرگ بر شاه جواد ظریف
شعار مرگ بر شاه جواد ظریف

 

خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =