حسن روحانی

رئیس جمهور اعلام کرد: دشمنان ما در یک سال گذشته همه تلاش خود را برای فشار بر مردم انجام دادند و امیدشان این بود مردم را از دین و اعتقاداتشان جدا کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع مردم بوشهر اظهار کرد: بسیار خوشحالم برای هفتمین بار به استان دلاور بوشهر سفر می‌کنم. در هر سفر شاهد حرکت بسیار مهم اقتصادی بودیم. از محبت مردم عزیز در مسیر راه و ورزشگاه علی رغم تغییرات پیاپی آب و هوا تشکر می کنم که به خاطر شنیدن سخنان یکی از خادمان خودشان در این ورزشگاه اجتماع کردند.

وی ادامه داد: پیشاپیش آغاز سال نو را تبریک عرض می کنم و خوشحالم در آخرین سفر سال جاری در این خطه مرزی بسیار مهم هستیم.

روحانی گفت: لازم می دانم از ملت عزیز ایران تشکر و سپاسگذاری کنم به دلیل اینکه در این سالی که توام با مشکلات و سختی های اقتصادی بود مردم در همه مراسم‌های با شکوه دینی مذهبی و ملی اجتماعشان را به رخ جهانیان کشیدند و به دشمنان ما اعلام مردند ممکن است سختی ها و مشکلاتی را برای ما بوجود آورید اما نخواهید توانست ملت ایران را تسلیم کنید.
وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم دشمنان ما در یک سال گذشته همه تلاش خود را برای فشار بر مردم انجام دادند و امیدشان این بود مردم را از دین و اعتقاداتشان جدا کنند؛ اما این مردم سختی ها را پذیرفتند.

رئیس جمهور گفت: دولت در کنار ملت خواهد ایستاد، آن هایی که دارای درآمد ثابت هستند امروز سخت ترین مشکلات را خواهند داشت. آن هایی که درآمد متغیر دارند خود را تطبیق می دهند.

 

خبرگزاری ایسنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دو =