رقص باراک اوباما در یک برنامه زنده تلویزیونی سوژه شد

باراک اوباما به تازگی در یک برنامه زنده با همسرش شرکت نمود و درر این برنامه با همسرش شروع به رقص نمود باراک اوباما یکی از رئیس جمهورهای سابق ایالات متحده امریکا می باشد باراک اوباما مسلمان می باشد و نامش حسین می باشد او در سال 2008 رئیس جمهور امریکا شد و 8 سال رئیس جمهور امریکا شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تصاویری از رقص باراک اوباما در یک برنامه زنده با همسرش  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

رقص باراک اوباما در مراسم معرفی کتاب همسرش

به تازگی کتاب میشل اوباما با نام ( Becoming) منتشر شده است. او یک تور برای معرفی کتابش تدارک دیده است.

میشل اوباما شنبه شب در کنفرانسی در کالیفرنیا در حال معرفی کتاب خود بود که اوباما با یک دسته گل و رقص به روی صحنه وارد شد و او را غافلگیر کرد.

حتما بخوانید  رقص نت های دانیال شهرتی برای زاینده رود + فیلم

 

باراک حسین اوباما دوم (به انگلیسی: Barack Hussein Obama II) (زادهٔ ۴ اوت ۱۹۶۱ در هونولولو، ایالت هاوایی)، عضو حزب دمکرات ایالات متحدهٔ آمریکا، وکیل، سناتور ایالت ایلینوی و برندهٔ جایزه صلح نوبل است. وی از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به مدت دو دورهٔ ۴ ساله چهل و چهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا بود.

او از سال ۲۰۰۷، با برپایی کمپین انتخاباتی برای ریاست‌جمهوری، خود را به‌عنوان نامزد حزب دمکرات و به‌عنوان یک چهرهٔ سیاسی ملی در آمریکا شناساند. اوباما از زمان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۸ آمریکا، پایان دادن به جنگ عراق را مطرح کرد و در سوم ژوئن سال ۲۰۰۸، به‌عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شد.

 

مراسم معرفی کتاب میشل اوباما

رقص باراک اوباما
مراسم معرفی کتاب میشل اوباما
رقص باراک اوباما
حضور مراسم معرفی کتاب میشل اوباما
رقص باراک اوباما
باراک در مراسم معرفی کتاب میشل اوباما
باراک اوباما در حال رقص
باراک اوباما در حال رقص
باراک اوباما در حال رقص
عکس باراک اوباما و همسرش

 

فرارو

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 1 =