آزاده صمدی با تیپ خفن در همایش

آزاده صمدی با تیپ و پوشش جالبی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر نموده است او از پوشش متفاوت در این همایش ملی استفاده نموده است مانتو بلند و زرد و سرمه ای شیک آزاده صمدی سوژه همه رسانه ها شده است او یکی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد که در سریال ها و فیلم های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس آزاده صمدی با شال زرد و چکمه در یک همایش ملی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

نام: آزاده
نام خانوادگی: صمدی
تاریخ تولد:1357/10/17
محل تولد:لاهیجان
تحصیلات:کارشناسی تئاتر
همسر سابق :هومن سیدی

 

تیپ آزاده صمدی بازیگر

آزاده صمدی در همایش پویش ملی تشخیص زود هنگام سرطان شرکت کرد.

عکس آزاده صمدی با شال زرد و چکمه
عکس آزاده صمدی با شال زرد و چکمه

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.

او همسر سابق هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است.

آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شد. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.

عکس آزاده صمدی با شال زرد و چکمه
عکس آزاده صمدی با شال طوسی

آزاده صمدی در فیلم کوتاه 35 متری سطح آب و دندان آبی هومن سیدی (همسرش) به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی حسینی و هیچکس با هیچکس سخن نمی گوید امیر فرشاد ابراهیمی و میترا حجار نیز بازی کرده است.

آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

عکس آزاده صمدی با شال زرد و چکمه
هومن سیدی همسر سابق آزاده صمدی

 

منبع: آخرین خبر

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =