عکس جالب از فاطمه معتمدآریا و بهنام شرفی در کنار هم

فاطمه معتمدآریا و بهنام شرفی به تازگی در فیلم جنحالی خنکای ختم خاطره به ایفای نقش پرداخته اند فاطمه معتمدآریا به مناسبت شروع فیلم برداری این فیلم یک عکس از بهنام شرفی در فضای مجازی منتشر نموده است و به هوادارانش این مژده را داده است که بزودی این فیلم جذاب در سینماها به اکران خواهد رسید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر فاطمه معتمدآریا و بهنام شرفی در فیلم خنکای ختم خاطره را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

منوچهر هادی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر (متولد 12 آبان 1357 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

فاطمه معتمدآریا
فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا بازیگر

فاطمه معتمد آریا ، بازیگر سرشناس سینمای ایران، عکسی از خود و بهنام شرفی را به مناسبت آغاز نمایش «خنکای ختم خاطره» منتشر کرد.

فاطمه معتمدآریا که از فردا (یک‌شنبه ۲۵ آذر) با «خنکای ختم خاطره» به‌نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ روی صحنه تئاتر می‌رود، عکسی از خود و بهنام شرفی، یکی دیگر از بازیگران این نمایش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

فاطمه معتمدآریا
فاطمه معتمدآریا

این بازیگر در توضیح عکسی که منتشر کرده، نوشته است: «در میان عکاسی‌های نمایش «خنکای ختم خاطره»، همراه با بهنام شرفی»

عکس فاطمه معتمدآریا و بهنام شرفی

فاطمه معتمدآریا و بهنام شرفی
فاطمه معتمدآریا و بهنام شرفی

فاطمه معتمدآریا و بهنام شرفی

نمایش «خنکای ختم خاطره» با بازی فاطمه معتمدآریا، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مرتضی آقاحسینی، مجید رحمتی، امین میری، بهنام شرفی، پریا وزیری، سارا شاهرودیان، امید سلیمی، هیراد آذرنگ و ماهرخ لک از ۲۵ آذر تا ۲۱ دی، ساعت۲۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

 

خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =