چوپانی که در فضای مجازی خودش را پزشک معرفی نمود بود

چوپانی که در فضای مجازی خودش را پزشک معرفی نموده بود و از خانم های تحصیل کرده عکس بی حجابشان را می گرفت و می گفت که دوست دارد با آنها ازدواج نمایید چون عکس هایش بسیار کلاس بالا بود خانم ها هم باور می کردند او بعد از اینکه عکس ها زنان را می گرفت آنها تهدید می نمود عکس هایشان را در اینستاگرام و در شبکه های مجازی پخش خواهد نمود ولی بالاخره با شکایت یک زن دستگیر شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر چوپانی که در فضای مجازی خودش را پزشک معرفی نمود بود دستگیر شد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

چوپانی که در فضای مجازی
دستگیری چوپان شیاد توسط پلیس فتا

 

دستگیری چوپان شیاد در همدان

سرهنگ فیروز سرخوش‌ نهاد، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: این فرد فریب کار در اینستاگرام با یک آی دی و شماره تلفن مشخص، خود را به جای افراد معروف و با تیپ و چهره‌ای جذاب و متخصص در حوزه پزشکی جا زده بود.

چوپانی که در فضای مجازی
چوپان دروغگو

این چوپان شیاد پس از برقراری چت‌های مکرر و دریافت تصاویر شخصی از برخی بانوان همدانی تحصیلکرده قصد داشت با تهدید انتشار تصاویر شخصی آنان، ضمن دریافت وجه نقد آن‌ها را به برقراری ارتباط نامشروع وادار کند.

یکی از بانوان همدانی که در دام فریبکاری این گرگ فضای مجازی افتاده است با مراجعه مستقیم به پلیس فتا از پلیس تقاضای کمک کرد و پلیس فتای استان همدان هم با مهارت‌های تخصصی و کارشناسانه ردیابی رایانه‌ای و فضای مجازی این فرد را در دستور کار خود قرار داد.

 

دستگیری چوپان شیاد توسط پلیس فتا

خوشبختانه عوامل پلیس فتا موفق به دستگیری این فرد شیاد شدند و ضمن تشکیل پرونده قضایی او را به مراجع قضایی استان تحویل دادند.

بعد از دستگیری این مجرم فضای مجازی، ۲ خانم دیگر هم با اشاره به روش آشنایی خود با این فرد از او شکایت کردند که البته متاسفانه این مجرم با تهدید انتشار تصاویر خصوصی آنان در اینستاگرم از آنان مبالغی را اخاذی کرده بود.

امکان اینکه قربانیان این مجرم فضای مجازی بیش از این تعداد باشند و برخی برای حفظ آبرو شماره تماس همراه خود را از اینستاگرام حذف و یا تغییرداده باشند، زیاد است.

این مقام پلیس از شهروندان درخواست کرد در برخورد با چنین مشکلاتی حتما بدون واهمه از افشای اسرار شخصی خود و اعتماد کامل به پلیس، در برخورد سریع با این مجرمان با پلیس همراهی کنند.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 12 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.