عکس اینستاگرامی هومن سیدی در تخت جمشید

هومن سیدی به تازی عکس زیبایی را از خود در فضای مجازی منتشر نموده است او در تخت جمشید در کنار دوستانش می باشد ولی متنی را زیر پست اینستاگرامی خود نوشته است که ورودی ازگ تاریخی تخت جمشید بسیار کم می باشد و چرا از توریست ها یک دلار برای ورود به این مکان می گیرید چون 1 دلار برای آنها یک مبلغ بسیار ناچیزی می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بازدید هومن سیدی از ارگ تاریخی تخت جمشید را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

هومن سیدی (زاده ۱۳۵۹ در رشت) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایرانی است.پدر او کارمند بانک کشاورزی و مادرش نظامی است. او یک خواهر به نام هیلدا و دو برادر به نام های حامد و هامون دارد.همسر اول او آزاده صمدی و همسر دوم او بیتا اصلانی است. وی یک دختر به نام نیل دارد.

بازدید هومن سیدی از ارگ تاریخی

هومن سیدی بازیگر ایرانی در تخت جمشید

هومن سیدی با اعلام میزان مبلغ ورودی برای ایرانیان و توریست های خارجی در تخت جمشید، هزینه تقریبا یک دلاری که توریست ها برای بازدید از این ارگ تاریخی پرداخت می کنند را بسیار کم دانست.

هومن سیدی با انتشار تصویری از خود در کنار بازیگرانی چون نازنین بیاتی و نوید پورفرج در تخت جمشید، در اینستاگرام نوشت: «مبلغ ورودی برای ایرانیان ((۳هزار تومان)، برای مهمان های خارجی (۲۰ هزار تومان)، تقریبا کمی از یک دلار بیشتر!!!! یک دلار فقط برای گذاشتن پا به روی خاک این ارگ بزرگ هم کم است.»

بازدید هومن سیدی از ارگ تاریخی
بازدید هومن سیدی از ارگ تاریخی

هومن سیدی بعد از آزاده صمدی به دور از هرگونه هیاهو ازدواج کرده و صاحب دختری به نام نیل شده است. بازیگر سریال عاشقانه با انتشار عکسی از همسر و دخترش در صفحه اینستاگرام همه هوادارانش را غافلگیر کرد. استوری اینستاگرام حامد بهداد که دختر هومن سیدی را در آغوش گرفته بود ماجرای ازدواج مجدد هومن سیدی را لو داد و این هنرمند کشورمان تصویری از همسر و دخترش را منتشر کرد.

بازدید هومن سیدی از ارگ تاریخی
همسر و دختر هومن سیدی

 

منبع: خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + ده =