لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ تاکید کرد برتری مقابل فرایبورگ اهمیت زیادی برای این تیم داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، روند برتری های متوالی بایرن مونیخ پیش از تعطیلات بازی های ملی نیز ادامه یافت و این تیم توانست با دو گل فرایبورگ را نیز مغلوب کرده و با فاصله چهار امتیازی در صدر جدول قرار بگیرد. لئون گورتزکا که گل اول را روی همکاری تماشایی خود با توماس مولر به ثمر رساند، مدعی شد به صورت غریزی و حتی بدون نگاه کردن قادر است این بازیکن را در مقابل دروازه حریف پیدا کند.

 

لئون گورتزکا گفت: “نباید فراموش کنیم که مقابل یک تیم خوبی بازی کرده و موفق به کسب پیروزی شویم. مهمترین هدف کسب سه امتیاز بود و ما به خواسته خود دست پیدا کردیم. به ثمر رساندن گل دوم فوق العاده مهم بود، زیرا همیشه ممکن است در هر دقیقه ای از مسابقه دروازه شما باز شود.

حتما بخوانید  پاسخ ستاره‌ها؛ پروژه بارسلونا هیجان‌انگیز نیست!

 

 

هدف ما این بود که مقابل فرایبورگ برنده شویم، زیرا این آخرین بازی قبل از تعطیلات بازی های ملی بود و شکست خوردن در این دیدار احساس خوبی به رختکن بایرن مونیخ نمی داد، بنابراین ما از کسب این نتیجه بسیار خوشحالیم.

 

هماهنگی با توماس مولر و به ثمر رسیدن گل اول بایرن؟ من بدون نگاه کردن و به صرت غریزی توپ را در جلوی دروازه برای توماس مولر ارسال کرده و او نیز دوباره به من پاس داد، زیرا می دانستم او آنجا حضور دارد و این صرفا به دلیل آگاهی موقعیتی ما نسبت به یکدیگر است.

 

درخشش مانوئل نویر درون دروازه بایرن مونیخ؟ او بهترین دروازه بان جهان است و ما بسیار خوشحالیم که نویر را در ترکیب خود داریم.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.