امید نورافکن در مصاف با فولاد خوزستان زننده گل دوم تیمش در ورزشگاه نقش جهان بود. 

به گزارش “ورزش سه”، سپاهانی ها در فصل جدید رقابت های لیگ برتر اگرچه در پنج مسابقه شکست های عجیبی را تجربه کرده‌اند، اما چشم نوازترین تیم لیگ برتر به شمار می‌روند و در مصاف با فولادخوزستان هم همین نمایش را از شاگردان محرم نویدکیا شاهد بوده ایم. 

 

طلایی پوشان اصفهانی که نیمه اول را با گل سروش رفیعی به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم هم به حملات خود ادامه دادند و چند دقیقه پیش از آنکه در دقیقه 60 با ضربه پنالتی پاتوسی گل اول را دریافت کنند، با شوت مهارناپذیر امید نورافکن موفق به ثبت گل دوم مسابقه شده بودند. 

 

 

 

 

نورافکن برای به ثمر رساندن این گل پس از اینکه در میانه های زمین توپ را دریافت کرد، با کاری انفرادی دو سه بازیکن را پشت سر گذاشت و خودش را به محوطه جریمه فولاد خوزستان رساند تا فضای مناسبی برای شوتزنی داشته باشد و وقتی اقدام به شوت کرد، شاید کسی فکر نمی کرد ضربه او اینطور با قدرت به سمت دروازه برود و به زیر طاق برود و گل دوم را ثبت کند، اما به طور دقیق همین اتفاقات رخ داد تا نورافکن که پیشتر نیز تبحر خود را در زدن ضرباتی اینچنینی نشان داده بود و فصل گذشته نیز در مقابل ذوب آهن ضربه ای مهارناپذیر را وارد دروازه این همشهری کرده بود، بار دیگر در نقش جهان این توانایی خود را به رخ بکشد و تیمش را در آستانه کسب یک پیروزی شیرین قرار داده باشد.

حتما بخوانید  سپاهان 2 مس رفسنجان 0؛ یک مدعی حریص و یک رقیب بدشانس

 

 

این لحظه ای است که شوت امید نورافکن بار دیگر احسان مرادیان را در وضعیتی قرار داد که نتوانست واکنش مناسبی داشته باشد و برای دومین مرتبه نظاره گر باز شدن دروازه‌اش شد.

 

عکس‌ها از احمد قورچانی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.