یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از برتری تیمش مقابل پیکان به عملکرد داوری این بازی اعتراض کرد و مدعی شد این ذهنیت که مانع برای قهرمانی تیمش وجود دارد، شکل گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی پرسپولیس درباره برتری تیمش در بازی خارج از خانه برابر پیکان گفت: نتیجه ای که می خواستیم به دست آوردیم و دستیابی به سه امتیاز هدف اصلی ما بود. کنترل بازی هدف ما بود و بازی سختی بود. خیلی از دقایق فیزیکی و درگیرانه شد. در این شرایط گل زدن و آن هم سه تا سخت بود که بچه های ما آن را انجام دادند. از آنها تشکر می کنم که در فاز دفاعی و هجومی تمرکز خوبی داشتند و این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم و این برد کمک می کند امیدوارانه تر بازی های آینده را دنبال کنیم. بازی سختی بود و بچه ها به خوبی وظایف خود را در زمین پیاده کردند و توانستیم سه امتیاز را کسب کردیم. 

 

یحیی گل محمدی در واکنش به سوالی درباره گلزنی دو بازیکن تعویضی اش گفت: همه بازیکنانی که در اختیار داریم از کیفیت فنی بالایی برخوردار هستند و می توانند به ما در آینده کمک کنند. در نهایت فقط 11 نفر به زمین می روند و کسانی که وارد زمین شدند با انگیزه بودند و جای قدردانی دارند که با این روحیه وارد زمین شدند. این حایز اهمیت است که با انگیزه و تلاش وارد زمین شوید. بازیکنانی که وارد زمین شدند، هم رضا اسدی خوب بود و هم دیگر نفرات و در مجموع عالی و راضی کننده ظاهر شدند.

 

 

سرمربی سرخپوشان درباره سوالی درباره عملکرد داوری بازی گفت: صحنه های تاثیرگذار متاسفانه بر علیه ما از شروع لیگ تاکنون اتفاق افتاده. بهرحال داور اشتباه می کند اما اینکه این اشتباهات تکرار شود و سریالی شود جای نگرانی دارد. صحنه ای که امروز پنالتی اعلام شد یک خطای واضح از سوی بازیکن حریف روی دروازه بان ما بود. دو گل پیش بودیم و با این پنالتی و دریافت گل تحت فشار قرار گرفتیم و اگر گل دوم را می خوردیم و مساوی می شد شرایط سخت می شد و بازی از دست مان خارج می شد. تیم پرسپولیس با این همه هوادار تحت فشار قرار می گرفت. من آقای مهدوی را می شناسم و ایشان را انسان پاکی می دانم. ایشان از داوران پاکدست فوتبال کشور است اما ایشان قبول کنند در این صحنه اشتباه کردند و متاسفانه این اشتباهات خیلی علیه تیم ما زیاد می شود و این ذهنیت را شکل می دهد که اراده ای برای قهرمان نشدن تیم ما وجود دارد. این ذهنیت به دلیل اشتباهات پرتعداد داوری علیه تیم ما باشد. امیدوارم این اشتباهات سهوی بوده باشد و خدا نکند که عمدی باشد و امیدوارم زود برطرف شود. نمی گویم برای تیم ما که برای همه تیم ها عدالت رعایت شود. بهرحال داور اشتباه می کند اما نباید این همه تصمیمات اشتباه صورت گیرد. خیلی خوب سوت زدند و بازی را کنترل کردند اما در آن صحنه حتی کمک ایشان اعلام کردند که پنالتی نیست و به نظرم تصمیم اشتباه گرفتند. 

حتما بخوانید  چرا پرسپولیس مطالبات کالدرون را پرداخت نمی‌کند؟

 

گل محمدی درباره کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی برای این بازی گفت: زمین های ایران در لیگ ما به سمت خراب شدن پیش می رود و جای تاسف دارد. اکثر زمین هایی که لیگ برتر در آن انجام می شود متاسفانه سال به سال با کاهش کیفیت مواجه می شود. کیفیت لیگ ما به نظرم جزو لیگ سخت آسیا محسوب می شود و تیم ها به همدیگر باج نمی دهند و در یک سطح هستند. اما این زمین ها با کاهش کیفیت مواجه می شوند و امیدوارم فکر بیشتری برای امکانات و زیرساخت ها انجام شود. الان تیم ملی، پرسپولیس و استقلال در یک زمین بازی می کنند و زمین آزادی هم در حال فرسایش است. اگر می خواهیم لیگ قوی داشته باشیم و دنبال کیفیت هستیم، دنبال تیم ملی قدرتمند هستیم و باشگاه های ما در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند باید فکری برای زیرساخت ها داشته باشیم. باید باشگاه ها را مجبور کنیم یا خود فدراسیون و وزارت ورزش شرایطی را شکل دهد که زیرساخت ها بهتر شود. امکانات فوتبالی ما واقعا زیر خط فقر است. باید فکری اساسی در سال های آینده برای این موضوع شود. 

 

سرمربی سرخپوشان درباره ماجرای محرومیت نقل و انتقالات و محرومیت آنها از بکارگیری بازیکنان تاجیکستانی تازه به خدمت گرفته شده گفت: آقای صدری این قول را دادند که تا روز جمعه پنجره باز شود. ما دو بازیکن تاجیکستانی گرفتیم و فکر کنم دیگر باید از آنها در نیم فصل سود ببریم. با توجه به نیاز خودمان در این مقطع از فصل گرفته بودیم اما شرایط به این شکل پیش رفته است. اگر برای نیم فصل دوم بود بالاخره فرصت بیشتری بود تا بهتر یارگیری کنیم. ما 7-6 هفته است که این بازیکنان مجوز بازی نگرفتند و امیدوارم این مشکل برطرف شود و می دانم که آقای صدری در تلاش هستند تا این اتفاق بیفتد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.