نام جنارو گتوزو، سرمربی سابق ناپولی، به عنوان گزینه اصلی مالکان نیوکاسل برای هدایت این تیم مطرح شده است.

به گزارش “ورزش سه”، پس از انتقال مالکیت نیوکاسل به صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی، شایعات بسیاری درباره حضور چهره‌های نام آشنا در این تیم به گوش می‌رسید.

این گمانه‌زنی‌ها پس از برکناری استیو بروس از هدایت این تیم جدی‌تر شد و حالا توتومرکاتو مدعی شده که ژرژ مندس، مدیربرنامه معروف دنیای فوتبال، در تلاش است تا سرمربی سابق ناپولی و میلان را برای حضور روی نیمکت نیوکاسل متقاعد کند.

در این خبر همچنین آمده که شرایط نه چندان خوب نیوکاسل و حضور این تیم در بین سه تیم قعر جدول لیگ برتر انگلیس باعث شده که مربیان بزرگ با رزومه درخشان علاقه چندانی به قبول مسئولیت این تیم نداشته باشند.

 

 

با این حال گتوزو که پس از جدایی از ناپولی در پایان فصل گذشته هنوز هدایت تیم جدیدی را برعهده نگرفته، علاقمند است که با امضای قراردادی کوتاه‌مدت روی نیمکت این تیم حضور پیدا کرده و به آنها برای خروج از بحران کمک کند.

حتما بخوانید  پورتو به فروش می‌رسد؛ تیم طارمی در مسیر نیوکاسل!

با این حال گتوزو تنها نام شناخته شده‌ای نیست که در روزهای اخیر به نیوکاسل لینک شده است. پیش از این دیلی میل مدعی شده بود که تماس‌هایی با روبرتو مارتینز برای قبول این سمت گرفته شده است. بند فسخ او دو میلیون پوند است و مالکان عربستانی این باشگاه، مارتینز را بهترین گزینه ممکن برای حضور روی نیمکت این تیم می‌دانند.

نیوکاسل در حال حاضر با چهار امتیاز از 9 بازی دررده نوزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و روز شنبه باید در دیداری سخت در ورزشگاه سنت جیمزز پارک میزبان چلسی صدرنشین باشد که با 22 امتیاز در رده اول جدول رده‌بندی ایستاده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + ده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.