بارسلونا هفته گذشته در حالی به مصاف مایورکا رفت که به گفته ژاوی 17 بازیکنش را در اختیار نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا توانست در بازی برابر مایورکا با گل لوک دیانگ به برتری رسیده و خود را به رتبه پنجم لالیگا برساند. ژاوی در پایان آن بازی گفت که یک پیروزی تاریخی کسب کرده‌اند چرا که 17 بازیکن را به دلایلی چون کرونا، محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتند.

ژاوی تیمی را به زمین فرستاد که متشکل از بازیکنان اصلی و ذخیره بود و چند بازیکن جوان از تیم دوم باشگاه نیز وارد فهرست شده بودند و به میدان نیز رفتند.

 

 

 

 

گارسیا پلازا مربی مایورکا که در نشست خبری بازی با لوانته شرکت کرده بود در واکنش به ادعای ژاوی مبنی بر کسب یک برد تاریخی گفت:« ژاوی به خوبی نقش بازی کرد و خودش را جای طرف مظلوم قرار داد. او هنرپیشه خوبی است در حالی که این من بودم که در طرف مظلوم قرار داشتم. تعداد بازیکنانی که ما به علت کرونا در اختیار نداشتیم، بسیار زیاد بود اما ژاوی بازیکنانی که نام شان در فهرست لالیگا نبود هم به غایبان تیمش اضافه کرد.»

حتما بخوانید  ناامید از لاپورتا، ژاوی جور رئیس را می‌کشد!

 

 

 

 

پلازا ادامه داد:« معتقدم ژاوی در نشست خبری قبل از بازی با بیان کردن مشکلات تیمش و مطرح کردن غایبان زیادی که داشت، فضا را برای پیروزی تیمش مهیا کرد. او می دانست که بازی لغو نخواهد شد و از ابتدا شرایط را به گونه ای فراهم کرد که همه باخت احتمالی تیمش را قبول کنند ولی در روز بازی تیمی برابر ما قرار گرفت که به اندازه کافی قدرت و توان کسب پیروزی را داشت. اگر قرار بود تیمی از غیبت بازیکنانش گلایه داشته باشد، این ما بودیم نه بارسلونا.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.