چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟ و نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور چیست؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد و روشهای جذب پسر مغرور را بیان میکنیم. با ما همراه باشید.

خانمی هستید که عاشق پسری مغرور شده‌اید و نمی‌دانید چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم . درست است غرور و از خودشیفتگی  او باعث می‌شود که نتوانید احساسات او را درست درک کنید.

توجه داشته باشید که مردان مغرور هم مانند سایر مردان نیازهای مردانه‌ای دارند، کافی است این نیازها را بشناسید و روی آنها متمرکز شده و پاسخ درستی به این نیازها با رفتار خود داشته باشید. سایت نیک استار با توضیح این نیاز و رفتارها به شما برای عاشق کردن مرد مغرور مورد علاقه‌تان کمک می‌کند.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

 

نیازهای مردان مغرور برای عاشق شدن

پاسخ سوال چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم را در زیر قرار داده ایم را مطالعه نمایید.

 

حس آزادی

کافی است در برخورد با وی نشان دهید که قصد ندارید شخصیتش را تغییر دهید. هیچ گاه شخصیتش را خرد نکرده و حس آزادی را از او نگیرید.

با این‌گونه رفتار او متوجه خواهد شد که شما او را همانطور که هست دوست دارید به همین خاطر به شما اعتماد می‌کند.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

 

حس حمایت

همه‌ی مردان در شرایط سخت زندگی نیازمند پشتیبان هستند. پروفسور دیوید گیونس درباره جذب پسران مغرور معتقد است: اگر شما برای وی نقش یک پشتیبان را بازی کنید او احساس رضایت می‌کند.

پس در مقابل او از کمک کردن دریغ نکرده و همیشه در برابر حمایت او آغوشی باز داشته باشید.

 

حس لذت

روانشناس آلن هیرچ به این موضوع معتقد است که عاشق شدن هر فردی حتی مغرور زمانی اتفاق می افتد که در کنار شما احساس لذت و راحتی داشته باشد.

در این زمان، حس وابستگی شدید همراه با ترشح اکسی توسین در مغز ادامه میابد و فرد عاشق می‌شود.

 

حس احترام

همه‌ی مردان نیازمند آنند که مورد احترام قرار گرفته و از آنها در مقابل کاری که می‌کنند قدردانی شود. خانم‌ها برای جذب مرد مغرور مورد علاقه‌ی خود در روابط به او احترام بگذارید تا او نیز رفتار محترمانه‌ای را متقابلاً با شما داشته باشد.

 

عشق زیادی ممنوع

عشق و علاقه‌ی زیادی از طرف خانم‌ها باعث می‌شود تا مردان را از خود دل‌ زده کنید، پس بهتر است بیش‌تر از آنچه محبت و توجه از فرد دریافت کردید بازخورد نشان ندهید.

 

مشغول کردن فکر

وقتی فردی به شخصی فکر می‌کند باعث می‌شود بیشتر به او جذب شود. سعی کنید در مقابل مرد مغرور شخصیتی مبهم و غیر قابل پیش بینی داشته باشید، همین امر سبب شده ذهن مرد را به خود مشغول کند و برای نزدیکی و شناخت بیشتر شما ، پیگیر شده و طرف شما جذب شود.

دقت داشته باشید وظیفه شماست این رابطه را مستحکم کنید چرا که تا وقتی کاملا مرد به شما وابسته نشده باشد ممکن است شما را از یاد ببرد پس هر زمان که توانستید به او نزدیک شوید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

برای تأثیر گذاری بیشتر می‌توانید وقتی متوجه شدید او به شما مجذوب شده است از دسترس خارج شوید تا بیشتر فکر مرد مغرور را به خود معطوف کنید.

 

نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور چیست

جهت مشاهده علائم و نشانه های عاشق شدن پسران مغرور بر روی نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور کلیک کنید.

 

نکته

فراموش نکنید که ارتباط و زندگی با مردان مغرور که ازخودراضی و خود شیفته هستند کار دشواریست پس تا جایی که امکان دارد از وابستگی به این افراد خودداری کنید و در صورت نیاز برای بهبود روابط  می‌توانید به مشاور مراجعه کنید.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

همچنین بخوانید
قیمت آهن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در تولید محصولات فلزی و ساخت و سازها است. از قرن ها پیش، آهن به عنوان یک منبع اصلی برای تولید واحدهای صنعتی و مصارف مختلف به کار می‌رفته است. بنابراین، تغییرات در قیمت آهن می‌تواند تاثیرات عمیقی بر اقتصاد و صنعت داشته باشد.
بازار پر از برندها و مدل های مختلف بخارشوی است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب بهترین بخارشوی، نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات شما است.
حوله‌ نخی یزدی، از انواع منسوجات سنتی یزد است. با پیشرفت تکنولوژی و فرایند تهیه‌ نخ ویسکوز، به دلیل جذب آب بسیار بیشتر آن نسبت به نخ، بیشتر از نخ ویسکوز تولید می‌شوند. باتوجه به تبحر بالای بافندگان یزدی، از کیفیتی بی‌نظیر هم برخوردارند.