ستاره کروات اینتر پیروزی بر ناپولی را در راه رسیدن به صدر سری آ کلیدی عنوان کرد و گفت که قصد تکرار عنوان قهرمانی را دارند.

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته از هفته هجدهم سری آ ایتالیا، اینتر در تقابل صدرنشین و قعرنشین میهمان سالرنیتانا بود و با نتیجه 0-5 به برتری رسید.

ایوان پریشیچ، دنزل دومفریس، الکسیس سانچس، لائوتارو مارتینس و روبرتو گالیاردینی به ترتیب در دقایق 11، 33، 52، 77 و 87 موفق به گلزنی شدند تا اینتر به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یابد.

 

 

 

 

نراتزوری با 43 امتیاز و چهار امتیاز بیشتر از میلانِ رده دومی، همچنان در صدر جدول ایستاده اند و در صورت غلبه بر تورینو در هفته نوزدهم، نیم‌فصل نخست را با صدرنشینی به پایان خواهند رساند.

در طول سال 2021، اینتر 103 گل به ثمر رسانده که یک رکورد جدید در فوتبال ایتالیاست و اولین تیمی است که از سال 1950 تاکنون بیش از 100 گل در یک سال به ثمر رسانده است.

 

 

 

 

ایوان پریشیچ ستاره کروات اینتر در پایان بازی به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« چند هفته ای است که عملکرد خوبی داریم. نیاز داشتیم به این روند ادامه دهیم زیرا در مسیر درستی هستیم. بعد از گذشت دو ماه اول فصل حالا در حمله خطرناک هستیم و در دفاع نیز به توازن رسیده ایم. به همین خاطر حس واقعا خوبی داریم. 7 امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم و پیروزی مقابل ناپولی اعتماد به نفس ما را واقعا زیاد کرد. وقتی تیم به این شکل بازی می کند، همه چیز آسان تر به نظر می رسد.»

حتما بخوانید  همه می‌گفتند حذف بارسلونا غیرممکن است

 

 

 

 

قرارداد پریشیچ در ژوئن 2022 به پایان می‌رسد. او در مورد آینده اش گفت:« دو سال گذشته برای من فوق‌العاده سپری شده و من مانند کل تیم، تشنه موفقیت بیش‌تر هستم. فعلا دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم و روی زمان حال تمرکز کرده ام. می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.