ایزد سیف الله پور، مدیر عامل نساجی، معتقد است ورود بانوان به ورزشگاه باعث می‌شود فحاشی‌های گذشته صورت نگیرد.

 

به گزارش “ورزش سه”، سیف الله پور مدیرعامل نساجی پس از نشست امروز با رییس فدراسیون فوتبال در خصوص مجوز حرفه‌ای سازی، در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد. او در مورد جنجال‌ به پا شده در بازی با گل گهر و اعتراض‌های ساکت الهامی، حرف‌های گزارشگر این بازی و در نهایت بحث ورود تماشاگران و بانوان به ورزشگاه صحبت کرد.

 

سیف الله پور در مورد اینکه آیا بنیادی فر، الهامی را تهدید به کارت دادن و محرومیت کرده گفت: من خودم بالا بودم و نشنیدم اما همکاران من که آنجا بودند گفتند آقای بنیادی فر چنین صحبتی با آقای الهامی داشته و در ابتدا کارت زرد به اقای الهامی دادند. ما به نظرات کمیته داوری و داوران شریف و نجیب فوتبال احترام می‌گذاریم. وقتی داوری چهار بار برای یک نفر قضاوت می‌کند و چهار مرتبه آقای الهامی توسط این داور اخراج شده بود مقداری نسبت به آقای الهامی ذهنیت ایجاد شده بود. آقای الهامی بعد از اتفاقاتی که افتاد توهینی نکردند اما ایشان رفتند و از داور بازی عذر خواهی کردند. داوران هم باید با مربی‌ها و اعضای کادر فنی مهربان تر باشند چون به هر حال فشار روی کادر فنی و مربی ها وجود دارد. بازی‌ها بدون تماشاگر است و این باعث می‌شود صداها بپیچد و صداها برسد ولی به هر حال آقای ساکت الهامی از مربیان فهیم و زحمت کش هستند و ما بسیار از ایشان راضی هستیم و تیم را به خوبی هدایت کرده است و امیدوارم این اتفاق تکرار نشود.

 

مدیرعامل نساجی در خصوص حرف‌های گزارشگر استانی که عبارت “یکی ساکت را ساکت کند” را به کار برده بود گفت: باز هم احترام می‌گذارم و ایشان نظر خودش را گفته است اما خواهشی که دارم از سوی تهیه کنندگان و کارگردانان صدا و سیمای مراکز، بازی‌ها به صورت بین المللی پخش می‌شود و بعضی از گزارشگران فکر می‌کنند لیگ محلات بین دو روستا را گزارش می‌کنند! این درست نیست گزارشگر یک مرکز تا این حد جانب دارانه برای خودش صحبت کند. این بازی علاوه بر پخش در شبکه کرمان هزاران هزار هوادار که در کل ایران طرفدار تیم نساجی هستند و ما نماینده کل استان‌های شمالی کشور هستیم. من انتظار برخورد با چنین مسائلی را دارم. ما قصد شکایت نداریم و هیچ وقت از نقدهایی که از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه چنین کاری را نخواهیم کرد اما انتظار داریم بیشتر رعایت کنند.

حتما بخوانید  اسامی داوران دیدارهای هفته هفتم لیگ یک

 

او در خصوص بحث ورود تماشگران به ورزشگاه و همچنین حضور بانوان گفت: من صحبتم این بود وقتی الان همه مناسبت‌هایی که برگزار می‌شود که قبلا تعطیل بودند مثل کنسرت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها همه راه اندازی شدند و تعجب است چرا بازی‌هایی که در فضای باز انجام می‌شود بدون حضور هوادار باشد و این مسئله مقداری شک برانگیز است. از طرفی می‌دانیم که فیفا از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواسته است که ورود بانوان باید آزاد شود و امیدوارم مسئولین امر راهکاری بیندیشند و  پیشنهاد دادیم به منظور قدر شناسی و تشکر از زحمات کادر محترم درمان در طول این دوسال کشیدند ما تعدادی از خواهران عزیز را به ورزشگاه بیاوریم که این باب شود. باشگاه سپاهان هم این حرکت را انجام داد و دیدید چه جریانی ایجاد شد و خانواده‌ها کنار هم بودند. من فکر می‌کنم حضور بانوان باعث می‌شود آن فحاشی‌هایی که اتفاق می‌افتاد دیگر اتفاق نیفتد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.