لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پی اس جی، قصد دارد یک مهاجم برزیلی را فصل بعد به پاریس بیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، نه ارلینگ هالند، نه عثمان دمبله و نه دوشان ولاهوویچ، گزینه شماره یک تابستانی پی اس جی طبق ادعای اکیپ، کسی نیست جز “لوکاس پاکتا”، مهاجم سابق میلان و فعلی لیون.

نشریه معتبر پاریسی امروز گزارش داد که لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی تلاش ها برای جذب پاکتا را شروع کرده اما عجله ای برای جذب او در زمستان نیست و برنامه ریزی ها برای تابستان آتی خواهد بود. 

 

 

 

 

پی اس جی که می داند فصل بعد کیلیان امباپه را در اختیار نخواهد داشت، روی پاکتا برای جانشینی او حساب کرده است.

 

لئوناردو دو سال پیش وقتی در میلان بود، پاکتا را با 40 میلیون یورو از فلامینگو به این باشگاه منتقل کرد ولی ستاره برزیلی در نهایت همه را ناامید کرد. او در 44 بازی تنها یک گل زد و سه پاس گل داد تا پس از یک فصل با 20 میلیون یورو به لیون برود.

حتما بخوانید  مسی یا یک ایتالیایی برنده توپ طلا می شود

 

 

 

 

پاکتا فصل قبل توانست زننده 10 گل باشد و 7 پاس گل نیز داد و امسال نیز در 22 بازی برای لیون توانسته 7 گل بزند و 4 پاس گل نیز بدهد. رفاقت او با نیمار و هماهنگی این دو در زمین می تواند فاکتور تعیین کننده ای در راه انتقال او باشد. اکیپ نوشته است که لیون به سادگی پاکتا را از دست نخواهد داد و روی او 60 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.