هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان قهرمانی در جام جهانی را مهم ترین هدف تیمش در سال پیش رو توصیف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، با حضور هانسی فلیک روی نیمکت مانشافت، شرایط ژرمن ها نسبت به سال های اخیر به کلی متفاوت شده و این تیم دوباره به مسیر کسب پیروزی های درخشان بازگشته است. در فاصله کمتر از یک سال تا آغاز جام جهانی 2022، هانسی فلیک مدعی شد در مورد قهرمانی قول نمی دهد، اما آلمان با تمام وجود برای رسیدن به این هدف تلاش می کند.

 

هانسی فلیک گفت: “در جام جهانی به دنبال دستیابی به بالاترین میزان موفقیت ممکن هستیم و این به شرایط موجود و بازیکنان بستگی دارد. این تیم کیفیت فوق العاده ای دارد و همه به دنبال کسب موفقیت و فتح عناوین هستند. هنوز یک سال فرصت داریم و باید از این موقعیت برای پیشرفت استفاده کنیم.

 

 

بازیکنان تیم ملی آلمان آماده شروع کار هستند و این شرایط در جایگاه یک سرمربی به من احساس اطمینان می دهد. بله، ما می توانیم فاتح جام جهانی شویم، اما من نمی توانم قول بدهم. تنها چیزی که می توانم تضمین کنم این است که با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

حتما بخوانید  فلیک: لبخند نمی‌زنم چون تمام تمرکزم روی بازی است

 

وضعیت اخیر جاشوا کیمیچ؟ اخیرا چندین بار تلفنی صحبت کردیم. متاسفانه کیمیچ در ماه نوامبر به کرونا مبتلا شد، اما خوشحالم که او در نهایت تصمیم گرفت واکسن بزند. من مطمئن هستم کیمیچ از ماه مارس به تیم بازخواهد گشت و او نقش بسیار مهمی در تیم ملی آلمان ایفا می کند.

 

بهترین لحظه ورزشی در سال 2021؟ بسیار خوشحالم که می توانم با چنین کادر فوق العاده ای در تیم ملی کار کنم. علاوه بر این، من یک رابطه خوب و بر پایه اعتماد با الیور بیرهوف دارم که این برای من بسیار مهم است.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.