باشگاه فولاد خوزستان در سالیان اخیر همیشه جزو باشگاه‌های بازیکن‌ساز در فوتبال ایران بوده است.

به گزارش “ورزش سه” فولاد خوزستان یکی از باشگاه‌های پیشرو در زمینه توجه به فوتبال پایه بوده و بازیکنان پرشماری را به فوتبال ایران، آکادمی فولاد معرفی کرده است.

 

در بین تیم‌های لیگ برتری، فولاد جزو معدود تیم‌هایی به شمار می‌رود که آکادمی فعال و پر بازده‌ای داشته و در حال حاضر هم جواد نکونام در ترکیب اصلی تیمش از بازیکنان آکادمی استفاده می‌کند و یکی دیگر از نکات جالب‌توجه درباره آکادمی فولاد، بومی‌گرایی و کشف استعدادهای خوزستانی است و برخلاف تیم‌ها خبری از بازیکنان غیر بومی در آکادمی این تیم پرافتخار فوتبال ایران نیست.

 

روز گذشته حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان در محل برگزاری تمرینات آکادمی فولاد خوزستان حاضر شد و صحبت‌های انگیزشی برای بازیکنان داشت؛ او گفت: شما آینده‌داران فوتبال خوزستان هستید و من مطمئنم در کنار تحصیلات خود با یک زندگی حرفه‌ای از همین سن بهترین آینده را چه برای زندگی شخصی خود و چه برای زندگی حرفه‌ای خود در فوتبال با تمرین رقم خواهید زد.

 

حتما بخوانید  بازدید رئیس فدراسیون از باشگاه فولاد

مدیرعامل فولاد خوزستان هم‌چنین اشاره‌ای هم به سبقه فولاد در بازیکن‌سازی در فوتبال ایران داشت و گفت: باشگاه فولاد طی این سال ها منشاء خدمات فراوانی برای فوتبال ملی کشور بوده و در سال های اخیر همواره استخوان بندی تیم ملی رده های سنی پایه و بزرگسالان را تشکیل داده است. درحال حاضر بیش از ۹۵درصد بازیکنان تیم های پایه باشگاه فولاد از بچه های بومی خوزستان هستند که این اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال خوزستان به شمار می آید و در آینده می توانند نیاز باشگاه را از بابت بازیکن برطرف سازند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.