آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی خبر از مذاکرات تمدید قراردادش با این باشگاه داد.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد مدافع آلمانی چلسی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و مذاکرات پیرامون امضای قراردادی جدید در استمفوردبریج به بن بست رسیده است. اخیرا سایت گل مدعی شده بود که پاری سن ژرمن و رئال مادرید شرایط این بازیکن را مدنظر دارند اما بایرن نیز تماس‌هایی با مدیر برنامه رودیگر داشته است.

 

 

 

 

در شرایطی که رودیگر با توماس توخل در چلسی کاملا متحول شده و جایگاهش در تیم ملی آلمان را نیز پس گرفته، او خبر از مذاکراتش با سران باشگاه لندنی داد. رودیگر فصل قبل یکی از مهمترین بازیکنان چلسی در راه قهرمانی چمپیونزلیگ بود.

 

 

 

 

او در واکنش به شایعات جدایی اش به گاردین گفت:« در چلسی خوشحالم و همه می بینند که چه اندازه شاد و راضی هستم. با باشگاه در مورد آینده صحبت خواهم کرد و از قبل هم گفته بودم که پس از یورو 2020 در مورد تمدید قرارداد مذاکره خواهیم کرد. این اتفاق نیز رخ داد و ایجنتم با مارینا گرانوفسکایا(مدیر اجرایی) گفت و گوهایی داشته است. علاقه ای به شایعات ندارم و تمرکزم فقط روی فوتبال است.»

حتما بخوانید  پنج مقصد احتمالی رونالدو در صورت ترک منچستر

 

 

 

 

رودیگر ادامه داد:« با فرانک لمپارد روزهای خوبی در چلسی نداشتم ولی توماس توخل فوتبالم را متحول کرد. او زندگی دوباره ای به من بخشید. توخل از من هرگز نخواسته که یکی از لیدرهای رختکن باشم. من در رختکن بازیکنی نیستم که برای هم تیمی هایم سخنرانی کنم بلکه درون زمین حرف هایم را می زنم. او توانایی های ذاتی من را رشد و پرورش داد و از من همان چیزی را می خواهد که در توانم است؛ لیدر در درون زمین و اینکه یک مدافع جنگجو و سختکوش در میدان باشم.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.