سرمربی جدید بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد و ستاره برزیلی جایی در فهرست او نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، چندی پیش شایعاتی درباره احتمال بازگشت دنی آلوز به باشگاه بارسلونا مطرح شده بود اما حالا ظاهرا این موضوع اتفاقی فراتر از شایعه است.

سایت خبری برزیلی UOL دیروز مدعی شد که نمایندگان این بازیکن در ساعات آتی با مدیران باشگاه بارسلونا مذاکراتی را انجام خواهند داد تا هر دو طرف از شرایط همکاری با هم مطلع شوند.

 

 

 

 

گفته می‌شد که باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسید که نیاز به تقویت این تیم در پست دفاع راست دارد چرا که تنها گزینه آنها در این پست سرجینیو دست است، هرچند سرخی روبرتو نیز توانایی بازی در این پست را دارد.

حتما بخوانید  آشتی هواداران با امباپه؛ ستاره PSG عفو شد

دنی آلوز پس از فسخ قراردادش با سائوپائولو در ماه سپتامبر، بازیکن آزاد به حساب می‌آید.

 

 

 

 

در حالی که برزیلی ها قاطعانه از توافق احتمالی دنی آلوز با بارسا نوشته بودند اما مارکا ادعا کرد که نه ژاوی سرمربی جدید بارسا و نه سران باشگاه هیچ تمایلی برای بازگرداندن آلوز ندارند و او جزو گزینه های زمستانی بارسلونا نیست.

آلوز بین سال های 2008 تا 2016، 391 بازی برای بارسا انجام داد و با این تیم فاتح 23 جام شد. او در اروپا سابقه بازی برای سویا، یوونتوس و پی اس جی را هم دارد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.