برگزاری بازی بایرن مونیخ و گلادباخ همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش “ورزش سه”، شیوع مجدد ویروس کرونا در روزهای اخیر به معضلی جدی برای کشورهای اروپایی تبدیل شده است.

لیگ برتر انگلیس در هفته‌های اخیر با لغو شدن متعدد بازی‌ها به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اردوی تیم‌ها روبرو بود و حالا این وضعیت به سایر کشورهای این قاره نیز کشیده شده است.

 

 

 

 

باشگاه بایرن در حال حاضر با مثبت شدن تست کرونای هشت بازیکن از تیم اولش روبروست و این در حالی است که تعدادی از بازیکنان آنها نیز مصدوم هستند یا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا، اردوی این تیم را ترک کردند.

بوندسلیگا پیش از این اعلام کرده بود که اگر تیمی کمتر از 16 بازیکن شامل یک دروازه‌بان در  دسترس داشته باشد، امکان ارائه درخواست برای لغو دیدارهایش وجود  دارد.

 باشگاه بایرن مونیخ رسما خواستار لغو دیدار برابر بروسیا مونشن گلادباخ شده ولی هنوز مشخص نیست بازی برگزار می شود یا خیر.

 

 

 

 

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در نشست خبری بازی فردای تیمش برابر گلادباخ گفت:« نمی توانم با اطمینان 100 درصدی در مورد اینکه بازی فردا برگزار خواهد شد یا خیر، حرف بزنم. لغو یا برگزاری بازی در دستان من نیست و باید دید اتحادیه بوندسلیگا و مقامات بهداشت چه خواهند گفت. کار من تمرین دادن تیم و مهیا کردن بازیکنانم برای مسابقه است. فعلا به نظر می آید که فردا بازی خواهیم کرد.»

حتما بخوانید  رکورد ویژه بایرن و نویر در پایان دور گروهی CL

 

 

 

 

شرایط بازیکنان:« در تیم بازیکنان مبتلا به کرونا داریم، برخی مصدوم هستند و برخی به جام ملت های آفریقا رفته اند. شرایط البته که خاص است و از نقطه نظر من به عنوان مربی یک چالش جذابی نیز محسوب می شود چرا که باید بر اساس وضعیت فعلی، برنامه تاکتیکی خاصی برای تیمم در نظر بگیرم.»

 

اضافه شدن بازیکنان جوان:« بازیکنان خوب و جوان واجد شرایطی داریم که می توانند وارد فهرست شوند.  برای اینکه سه بازیکن جوان دیگر به فهرست اضافه شوند نیز درخواست داده ایم.»

 

 

 

 

وضعیت کرونایی ها و کیمیش:« نویر یکشنبه یا دوشنبه بر می گردد ولی در مورد دیگر بازیکنان مبتلا چیزی در ذهن ندارم. اینجا باید سلامتی بازیکنان را مدنظر داشت. همه کرونایی با منفی شدن تست بلافاصله نمی توانند به تمرینات برگردند. کیمیش هم شرایط خوبی دارد و او را خوشحال می بینم. همه از بازگشت او خوشحالیم. او فردا بازی خواهد کرد و حتی اگر همه در دسترس بودند نیز از او در ترکیب استفاده می کردم.»

 

مصدومیت گورتزکا:« تا دو روز پیش شرایط او بد نبود اما امروز تمرین کرد و مصدومیتش شدت پیدا کرد. باید دوباره توسط پزشکان معاینه شود و شاید 4 تا 5 هفته در دسترس نباشد.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.