مونا فرجاد بازیگر زن ایرانی مدلینگ شد

مونا فرجاد مدلینگ یکی از برندهای معتبر آرایشی شد او مدل مو و رنگ موهایش را تغییر داده است و زیباتر از قبل شده است مونا فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر پیشکسوت سینما می باشد مونا فرجاد این عکس ها را در فضای مجازی به عنوان تبلیغ منتشر نموده است رنگ چشم های مونا نیز لنز می باشد که بسیار چهره اش را جذاب نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مونا فرجاد مدلینگ برند آرایشی معتبر شد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مونا فرجاد مدلینگ برند آرایشی معتبر شد

مونا فرجاد بازیگر کشورمان عکس هایی از چهره خودش را منتشر کرده است.

در این تصاویر این بازیگر ۳۲ ساله بخاطر استفاده از کلاه گیس, چهره ای کاملا متفاوت پیدا کرده است.

مونا فرجاد
مونا فرجاد مدلینگ برند آرایشی معتبر شد
مونا فرجاد
مونا فرجاد مدلینگ برند آرایشی

مونا فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد.وی دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیشکسوت می باشد است. مونا فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته اقتصادنظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1382 با سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

حتما بخوانید  عکس های مونا و مارال فرجاد در بوداپست با کلاه
مونا فرجاد
عکس قدیمی مونا فرجاد

خواهر مونا فرجاد , مارال فرجاد نیز بازیگر می باشد که دو سال از وی بزرگتر است. مونا فرجاد تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

آخرین کار وی در تلویزیون حضور در سریال آرام میگیریم به کارگردانی روح اله سهرابی می باشد که ایام پاییز 95 از شبکه دوم سیما پخش گردید.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =