انتقام عجیب پسر عاشق از دخنر مورد علاقه اش در اینستا

انتقام پسر جوان از دختر مورد علاقه اش در اینستاگرام جنجال برانگیز شد این پسر یک حساب جعلی درست نموده و سراغ دختر جوان رفته و با پیام های زشت خود او را مورد اذیت قرار داذه و عکس های دختر جوان را با این حساب جعلی و فیک خود در اینستاگرام پخش نمود این فرد به این دختر علاقه داشت وقتی از دختر جواب رد شنید تصمیم به انتقام گرفت در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر انتقام پسر جوان از دختر مورد علاقه اش در اینستاگرام را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

انتقام پسر جوان
انتقام پسر جوان در اینستاگرام

انتقام خواستگار از در ختر مورد علاقه اش

چندی قبل دختر جوانی به پلیس فتای هرمزگان مراجعه کرد و گفت: فرد یا افرادی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالبی کذب و خلاف واقع علیه من انتشار داده‌اند و این موضوع باعث از بین رفتن آبرویم در بین دوستان و آشنایان شده است.

انتقام پسر جوان
انتقام پسر جوان با حساب فیک در اینستاگرام

صفحه جعلی یک خانم در اینستاگرام

سرهنگ ‌علی اصغر افتخاری‌- رئیس پلیس فتای استان هرمزگان- در این باره به پایگاه خبری پلیس گفت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد متهم یک صفحه جعلی با مشخصات این خانم ایجاد و با تعداد زیادی از دنبال کنندگان صفحه اصلی شاکی ارتباط برقرار کرده بود.

در ادامه با انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.وی با اشاره به این‌که متهم از آشنایان شاکی بوده است، گفت: در بازجویی‌ها متهم لب به اعتراف گشود و اظهار داشت با توجه به این‌که در گذشته از شاکی خواستگاری کرده است و جواب منفی شنیده برای انتقام‌جویی مطالبی علیه وی در فضای مجازی منتشر کرده است.

 

منبع: ایران

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.