کارل هاینس رومنیگه، مدیر سابق باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که رابرت لواندوفسکی هنوز چند سال دیگر می تواند برای باواریایی‌ها بدرخشد.

به گزارش “ورزش سه”، رابرت لواندوفسکی در 33 سالگی نیز همچنان در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد. با این حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که با توجه به بالا رفتن سن این ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ در آینده ای نه چندان دور به دنبال جذب جانشینی برای او را خواهد رفت که در این بین نام ارلینگ هالند به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها مطرح شده است.

 

 

 

 

 

شایعات علاقه بایرن مونیخ به جذب ارلینگ هالند با واکنش مدیر سابق این باشگاه روبرو شده است. کارل هاینس رومنیگه در این باره گفت: “لواندوفسکی 100 درصد از نظر تاکتیکی با بایرن مونیخ مطابقت دارد. من در این باره کاملاً صادق هستم. هالند یک استعداد و بازیکن بزرگ محسوب می شود اما من 100 درصد مطمئن نیستم که سبک بازی او با بایرن همخوانی داشته باشد.”

حتما بخوانید  CR7 لایق‌ترین؛ توپ طلا را به رونالدو بدهید

 

 

 

 

رومنیگه در ادامه تاکید کرد که رابرت لواندوفسکی همچنان می تواند در ترکیب بایرن مونیخ بدرخشد و صحبت درباره پایان کار او خیلی زود است. او گفت: “البته اختلاف سنی زیادی وجود دارد و باشگاه قطعاً باید این مسئله را در نظر بگیرد. اما من بدن روبرت لواندوفسکی را به خوبی می شناسم و می دانم که او می‌تواند حداقل دو تا سه سال دیگر در سطح بالا فوتبال بازی کند‌ و گل های زیادی برای بایرن مونیخ به ثمر برساند.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.