علیرضا مرزبان مربی سپاهان ضمن تحسین عملکرد شاگردانش می‌گوید احتمالا این تیم برای آسیا تقویت خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا مرزبان مربی سپاهان پس از پیروزی برابر فولاد گفت: بازی فوق العاده کلاسیک و خوبی ارائه کردیم و توانستیم ایستگاه‌های مختلف را برویم و مالکیت توپ فوق العاده بالایی داشتیم. خیلی خوشحالم  که بعد آن توانستیم گل بزنیم. متاسفانه در نیمه دوم بازی مقداری به جنجال کشیده شد و نبرد‌های یک به یک و درگیری‌ها بیشتر شد ولی ما صددرصد لیاقت این برد را داشتیم. 

 

 مرزبان ادامه داد: ما یک بازی فوق العاده مشکل با آلومینیوم اراک داریم و دوبار باید با این تیم بازی کنیم؛ یک بار در جام حذفی و بار دیگر در لیگ بازی داریم اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما هدف قهرمانی را برای خودمان ترسیم کردیم و می‌خواهیم به قهرمانی برسیم و به همین دلیل حتی یک قدم هم عقب نمی‌گذاریم و با کیفیت بالا سعی می‌کنیم در تمرینات کار کنیم. هدف اصلی ما فوتبال با کیفیت و صدرجدول است.

حتما بخوانید  پورحمیدی دستکش طلایی را از کریستوفر دزدید!(عکس)

 

او در خصوص اینکه سپاهان تقویت می‌شود یا خیر بیان کرد: ما در این رابطه صحبت خواهیم کرد و محرم نویدکیا تصمیم نهایی را خواهد گرفت؛ ولی اطلاعاتی که لازم است را به او می‌دهیم. چون ما به‌عنوان نماینده ایران در آسیا هستیم و قرار است یک یا دوبازیکن به ما اضافه شود. بستگی دارد تا زمستان چه اتفاقاتی می‌افتد اما تصمیم نهایی را محرم می‌گیرد چرا که او فوتبال آسیا را خیلی خوب می‌شناسد. در رابطه با بازیکنان مد نظر تصمیم گیری شده و در این رابطه صحبت کردیم و ما مشکلات‌مان را می‌دانیم و آگاهیم که در کدام قسمت‌ها نیاز به تقویت داریم. چیزی که مهم است اول حس خوبی که به تیم خودمان داریم که بازیکنان واقعا با وفاداری بزرگ بازی می‌کنند ولی ما نیم نگاهی هم به بازی‌های آسیایی داریم تا نماینده شایسته‌ای برای مردم ایران در آسیا باشیم.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.