در چهار بازی نخست هفته ششم لیگ برتر والیبال تیم های هراز، شهرداری ورامین، شهداب یزد و راهیاب ملل مریوان مقابل رقبا به پیروزی رسیدند. 

به گزارش “ورزش سه”، هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز با هفت دیدار در شهرهای رامسر، گنبد، یزد، ورامین، مریوان، آمل و اصفهان در حال پیگیری است. 

شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل در نخستین مسابقه هفته ششم لیگ برتر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف آذرباتری ارومیه رفتند. آذرباتری در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 19. مغلوب لبنیات هراز شد تا پنجمین شکست فصل خود را تجربه کند. نماینده آمل نیز با کسب این پیروزی (پنجمین برد)، 13 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

 

*شکست پاس گرگان در خانه

تیم پاس گرگان که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار داشت، در هفته ششم لیگ برتر مردان در سال اختصاصی شهداب یزد به مصاف میزبان خود رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا شهدابی‌ها به چهارمین برد خود دست یابند.

شاگردان محمد عمده‌غیاثی در تیم شهداب یزد در ست دوم 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند و 12 امتیازی شدند.

حتما بخوانید  والیبالیست‌های سیرجانی و تکرار حرکت شجاع با جام

 

*  چهارمین برد ورامین

تیم والیبال شهرداری ورامین در هفته ششم لیگ برتر مردان در بازی خانگی موفق به شکست سه بر یک مس رفسنجان شد تا 11 امتیازی شود. نماینده رفسنجان در ست اول 26 بر 24 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 28 بر 26 و 25 بر 18 مغلوب شهرداری ورامین شد تا چهارمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

 

 

* تداوم ناکامی‌های سایپا

تیم راه‌یاب ملل مریوان در چهلمین دیدار لیگ برتر مردان سال 1400 میزبان سایپا تهران در سالن زاگرس این شهر بود و سه بر یک به پیروزی رسید. نماینده مریوان در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 مغلوب میهمان خود شد، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا به سومین برد خود  دست یابد و 9 امتیازی شود.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا در این مسابقه پنجمین شکست خود را تجربه کردند تا همچنان چهار امتیازی بمانند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.