لاغر شدن کمند امیرسلیمانی در زمان کوتاه

کمند امیرسلیمانی به تازگی از استایل جدیدش در فضای مجازی عکسی را منتشر نموده است او چندین کیلو وزن کم کرده است کمند امیرسلیمانی متولد 1352 می باشد در حال حاضر 46 سال دارد او در سریال پدر سالار در تلویزیون به اوج محبوبیت دست یافت از اینکه چاق شده بود ناراحت بود و دوست داشت به وزن قبلی خود برگردد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس جدید کمند امیرسلیمانی بعد از لاغر شدن را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

کمند امیرسلیمانی در سال 1352 در تهران متولد شد. کمند خواهر سپند و دختر سعید امیرسلیمانی از بازیگران سینما و تلویزیون میباشد.

 

کاهش وزن کمند امیرسلیمانی بازیگر

اردیبهشت ماه وقتی عکس سمت راست رو دیدم باورم نشد که چه محسوس سایز و وزنم اضافه شده و بعد از یک ماه کلنجار با خودم و چشم پوشی از خوراکی های خوشمزه عزمم رو جزم کردم که تا دیر نشده برگردم به حالت همیشگی خودم و بعد از سه ماه خوشبختانه۶ کیلو کاهش وزن داشتم. مشکل بزرگم نداشتن لباس سایز مناسب بود که دوستام دیشب به دادم رسیدن و کارای قشنگشون رو بهم هدیه دادن.

توصیه به دوستان خوبم که اضافه وزن دارن :هر چه زودتر عزمتون رو جزم کنین. تا سال نو زمان زیادی باقی نمونده سال جدید رو با استایل جدید شروع کنین….

لاغری کمند امیرسلیمانی

عکس جدید کمند امیرسلیمانی
عکس جدید کمند امیرسلیمانی

دنیای بازیگری کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی در نوجوانی با بازی در فیلم ترنج (١٣٦٥) به سینما آمد.اما در تلویزیون و با بازی در نقش آذر در مجموعه پدرسالار بود که به شهرت رسید. با هنرنمایی اش بازی در مجموعه همسایه ها بسیار مورد توجه واقع شد.

عکس جدید کمند امیرسلیمانی
عکس جدید کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی در سینما هم موفق بود. او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فیلم قرمز در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

 

منبع : نمناک / پرشین وی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 4 =