انتخابات هیات فوتبال استان مازندران در شهر ساری با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر کل فدراسیون فوتبال آغاز شده است. 

به گزارش “ورزش سه”،غلامرضا بهروان رییس هیات فوتبال استان مازندران در دهه های اخیر برای 4 سال پیش رو کاندید نشده است و به طور حتم مدیر جدیدی سکان اداره فوتبال مازندران را برعهده خواهد گرفت. غلامرضا بهروان از روسای قدیمی هیات فوتبال استان ها بشمار می آید و به نظر می رسد اگر برای این دوره هم کاندید می شد رای می آورد. یکی از نقدهایی که به انتخابات هیات فوتبال استان ها وارد این است که روسای هیات ها به دفعات برای چهار سال می توانند کاندید شوند. در حالی که انتخابات ریاست جمهوری هیچ نامزدی نمی تواند برای دور سوم کاندید شود و بیش از 8 سال در این جایگاه حضور داشته باشد. اکنون عمر برخی از روسای در هیات فوتبال استان ها از دو دهه و سه دهه عبور کرده و در حال نزدیک شدن به نیم قرن است. 

حتما بخوانید  واکنش دبیر فدراسیون به احتمال حذف سرخابی‌ها

 

مهدوی، رئیس ورزش و جوانان ساری که رابطه بسیار خوبی با غلامرضا بهروان دارد امروز صاعت 8 صبح و پیش از برگزاری مجمع عمومی انتخابات هیات فوتبال استان مازندران تایید صلاحیت شد. تا ساعاتی دیگر نتیجه این انتخابات اعلام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.