ساسان انصاری روز پرتحرکی را در برابر خط دفاعی گل گهر پشت سر گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، فولاد برد ارزشمندی را در سیرجان به دست آورد. شاگردان نکونام که اسیر 3 تساوی پیاپی شده بودند، نخستین شکست فصل را به تیم امیر قلعه نویی تحمیل کردند که این اتفاق روی دوندگی بی امان بازیکنان فولاد به دست آمد که یکی از این بازیکنان پرتلاش ساسان انصاری بود.

 

وینگر خوزستانی ها در سیرجان وظیفه اصلی پرس روی خط دفاعی حریف را برعهده داشت. انصاری در سیرجان به خوبی توانست وظایفی که به او محول شده بود را در زمین پیاده کند و با دوندگی فراوان در موفقیت و پیروزی فولاد نقش داشته باشد.

 

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در نشست قبل از بازی گفته بود که «فولاد پرس تیمی خیلی خوبی دارد و دنبال این هستند ارتباط خط هافبک ما را با نفرات رو به جلوی ما قطع کنند. دوندگی کناره‌های آنها به خصوص از سمت راست نقطه قوت‌شان است.»

 

حتما بخوانید  ویسی: آنقدر خجالت زده‌ام که نمی‌‎توانم عذرخواهی کنم

 

اشاره غیر مستقیم سرمربی گل گهر به دوندگی های ساسان انصاری از سمت راست خط تهاجمی فولاد بود که با پرس و تحت فشار قرار دادن مدافعان حریف، آنها را وادار به اشتباه می کرد و این مسئله نیز در بازی با گل گهر رخ داد و انصاری یکی از مهره های پرتلاش تیم نکونام در سیرجان بود.

 

هر چند که میل انصاری به نفوذهای بیشتر و حضور در محوطه جریمه حریف بود اما با توجه به تاکتیکی که نکونام در نیمه دوم اتخاذ کرده بود و سرمربی فولاد در نشست خبری بعد از بازی نیز به آن اذعان داشت، تمرکز ساسان روی پرس و تحت فشار قرار دادن حریف بود که در این زمینه نمره قبولی گرفت.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.