امید نورافکن و سروش رفیعی در جریان پیروزی مقابل فولاد خوزستان موفق به ارسال یک پاس گل و ثبت یک گل شدند.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان و میان دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان برگزار شد؛ جایی که در نهایت این شاگردان محرم نویدکیا بودند که توانستند با دو گل از سروش رفیعی و امید نورافکن به پیروزی دست پیدا کنند تا 28 امتیازی شوند و به 4 امتیازی صدر جدول برسند.

اما نکته جالب توجه این مسابقه درخشش سروش رفیعی و امید نورافکن بود؛ دو بازیکنی که هر کدامشان موفق به ارسال یک پاس گل و ثبت یک گل شدند تا کاندیدای حضور در تیم هفته نیز باشند.

گل اول این مسابقه پس از دریبل زیبا و تماشایی احمدزاده به نورافکن رسید و در ادامه پاس رو به عقب این بازیکن بود که با شوت سروش رفیعی از روی خط محوطه 18 قدم به گل اول بازی تبدیل شد. در ادامه این مسابقه باز هم شاهد همکاری این دو بازیکن روی گل دوم مسابقه بودیم؛ گلی که البته بیشتر از هر چیزی تکنیک و قدرت شوتزنی امید نورافکن را برای چندمین مرتبه هویدا کرد. با این حال مرور صحنه نشان می دهد که نورافکن پیش از اینکه حرکت ویران کننده خود را در خط دفاعی فولاد خوزستان آغاز کند، پاس منجر به گلش را از سروش رفیعی دریافت کرده است تا این دو بازیکن در روزی که سپاهان به شدت دنبال سه امتیاز مسابقه بود، ستاره های آسمان سپاهان و نقش جهان لقب بگیرند.

حتما بخوانید  سپاهان 1 پیکان 2؛ شوکه کننده مثل شوت فلاح !

عکس‌ها از احمد قورچانی

 

 

این صحنه لحظاتی پس از گل اول مسابقه است که سروش رفیعی اینطور به استقبال نورافکن رفته که پاس خوبی برای گلزنی در اختیارش قرار داد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.