کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد مدعی شد بعد از این همه سال دیگر به انتقادات عادت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته و حتی شکست سنگین با پنج گل مقابل لیورپول را نیز تجربه کرده بود. حجم انتقادات به حدی بود که اخبار زیادی در مورد احتمال برکناری اوله گونار سولسشر هم وجود داشت، اما در نهایت آنها دیشب با ارائه نمایشی درخشان با سه گل در لندن اتنهام را شکست دادند تا بخشی از انتقادات فروکش کند. کریستیانو رونالدو که با زدن یک گل تماشایی و ارسال یک پاس گل ستاره تیمش در این دیدار بود، به تمجید از عملکرد یونایتد مقابل اسپرز پرداخته است.

 

 

کریستیانو رونالدو گفت: “در فوتبال همیشه انتقاداتی وجود دارد و این موضوع دیگر من را آزار نمی دهد، زیرا 18 سال است فوتبال بازی می کنم و بنابراین می دانم که یک روز مردم می گویند ما تیمی فوق العاده و کامل هستیم و روز دیگر آنها ما را ضعیف و بی کیفیت خطاب می کنند. من این موضوع را می دانم و با این مسائل کنار می آیم. اما خب همیشه بهتر است که مردم از شما تعریف کرده و از عملکرد تیم رضایت داشته باشند.

 

حتما بخوانید  رونالدو از شروع رویایی به هراس و ناامیدی

گاهی اوقات زندگی همینطور است، اما بعضی وقت ها باید از لحظات بد عبور کرده و باید تغییر کنیم که در دیدار مقابل تاتنهام چنین اتفاقی رخ داد. تیم کمی تحت فشار بود و ما از این وضعیت ناراحت بودیم، اما می‌دانستیم که می‌توانیم در دیدار مقابل پاسخ مناسبی به انتقادات بدهیم. در این مسابقه نمایش خوبی داشته و بازی را خیلی خوب شروع کردیم.

 

وظیفه من این است که با تجربه، گلزنی و پاس گل هایم به تیم کمک کنم، در این دیدار این کار را انجام دادم و از عملکردم بسیار راضی هستم. اما از منظر تیمی، به عقیده من نمایش تیم در بازی برابر تاتنهام فوق العاده بود.”

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 18 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.