باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد به صورت جدی برای جذب ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، در تابستان سال آینده اقدام کند. 

به گزارش “ورزش سه”، انتظار می‌رود که هالند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دورتموند جدا شده و به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی منتقل شود و با توجه به این که بند فسخ او فقط 75 میلیون یورو است، احتمالا رقابتی جدی در بین باشگاه‌های اروپایی برای جذب او شکل خواهد گرفت. 

پیش از این از رئال مادرید یا بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده می‌شد اما حالا اتلتیک مدعی شده که منچسترسیتی نیز به صورت جدی در این رقابت حضور خواهد داشت. 

در این خبر آمده که صدرنشین فعلی لیگ برتر به دنبال جذب یک مدافع چپ و یک هافبک میانی نیز خواهد بود اما بیشترین هزینه آنها صرف خرید یک مهاجم نوک تراز اول خواهد شد. 

گفته می‌شود سیتی قصد دارد تمام تلاشش را برای جذب هالند به کار بگیرد و قصد دارد به زودی مذاکراتی را با نمایندگان این بازیکن در هفته‌های پیش رو آغاز کند. 

حتما بخوانید  ثروت نجومی رئیس رئال؛ پرز 1.7 میلیارد یورویی!

 

 

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این بازیکن نیز علاقه‌ای به حضور در لیگ برتر انگلیس و منچسترسیتی دارد یا خیر. 

اتلتیک معتقد است که رئال مادرید در شرایط فعلی از سایر رقبای خود در رقابت جذب هالند پیشی گرفته و گزینه اول این بازیکن برای فصل آینده به حساب می‌آید. 

به جز این دو باشگاه، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ نیز دیگر تیم‌هایی هستند که شرایط هالند را زیر نظر دارند اما شرایط و پروژه سیتی بسیار جذداب‌تر از آنها به نظر می‌رسد. 

از سوی دیگر، نام بارسلونا نیز در  روزهای اخیر بارها در کنار نام هالند شنیده شده اما اتلتیک می‌گوید منابع متعددی خبر داده‌اند که این باشگاه به دلیل شرایط دشوار مالی، قادر به رقابتی جدی برای جذب هالند نخواهد بود. 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.