کیه‌ران تریپیر، مدافع انگلیسی اتلتیکو مادرید، رسماً به نیوکاسل پیوست.

به گزارش “ورزش سه”، کیه‌ران تریپیر بین سال‌های 2015 تا 2019 نمایش های درخشانی را در ترکیب تاتنهام ارائه داد و این موضوع باعث شد که چشم چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب او دوخته شود اما نهایتاً این اتلتیکو مادرید بود که موفق شد در تابستان 2019 این مدافع انگلیسی را به خدمت بگیرد.

 

روزهای ابتدایی حضور تریپیر در مادرید خیلی خوب پیش رفت و او به یک بازیکن کلیدی در تیم دیه‌گو سیمئونه تبدیل شد اما رفته رفته شرایط برای این بازیکن تغییر کرد و اخیراً به یک نیمکت‌نشین محض در روخی بلانکو تبدیل شد. در واقع تغییر پست مارکوس یورنته و انتقال او به دفاع راست نیز در این نیمکت‌نشینی تریپیر بی‌تاثیر نبود.

حتما بخوانید  تصمیم‌نهایی تاتنهام درباره سرمربی پرتغالی مشخص‌شد

 

نهایتاً طی هفته های گذشته اکثر گزارش ها حکایت از آن داشت که مدافع انگلیسی در ژانویه از جمع شاگردان دیه گو سیمئونه جدا خواهد شد و حالا دقایقی پیش این اتفاق به شکل رسمی رخ داد.‌ کیه‌ران تریپیر رسماً با قراردادی دو و نیم ساله به نیوکاسل پیوست. باشگاه انگلیسی برای این انتقال 12 میلیون پوند به اتلتیکو پرداخت خواهد کرد.

 

 

 

 

گفتنی است نیوکاسل در حال حاضر در منطقه سقوط قرار دارد و سران جدید و متمول این باشگاه قصد دارند با تقویت تیم شان در ژانویه از این اتفاق جلوگیری کنند و جذب کیه‌ران تریپیر نیز در همین راستا بوده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 13 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.