فابیو کاپلو، سرمربی پرافتخار فوتبال ایتالیا مدعی شد مکس آلگری اشتباه کرده که پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، در فصل تابستان و بعد از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید بود که از مکس آلگری به عنوان یکی از نامزدهای جدی هدایت این تیم نام برده شد، اما در نهایت این سرمربی 54 ساله و ایتالیایی ترجیح داد برای دومین مقطع با یوونتوس به توافق دست یابد. فابیو کاپلو، سرمربی سابق بیانکونری مکس آلگری را تنبل توصیف کرده و مدعی شد او باید پیشنهاد رئال مادرید را قبول می کرده است.

 

فابیو کاپلو گفت: “مکس آلگری گناه‌کار است یا بی تقصیر؟ در زمین، بی گناه. او چند اشتباه داشته و مدتی طول کشید تا متوجه شود چه کاری انجام دهد، اما راهی که آلگری انتخاب کرده بهترین است و مکس همیشه می داند چه مسیری را انتخاب کند. اما در تصمیم گیری من آلگری را مقصر می دانم، زیرا او از رئال مادرید پیشنهاد داشت و این بهترین زمان برای رفتن به مادرید بود.

حتما بخوانید  آلکویانو 1 - 3 رئال مادرید؛ کابوس سال قبل تکرار نشد

 

 

پس باید گفت که یوونتوس یک انتخاب راحت بود. مربیگری در خارج از کشور سخت تر است و شما باید توانایی های خود را سنجیده و متوجه شوید که بازیکنان عادات متفاوتی دارند. آلگری کمی تنبل به نظر می رسد، او علاقه ای به حرکت نداشته و ترجیح می دهد لیورنو را در نزدیکی خود داشته باشد. اما به نظر من آلگری به جای بازگشت به یوونتوس باید پیشنهاد رئال مادرید را می پذیرفت.

 

دیدار مقابل ویارئال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. ویارئال خیلی رشد کرده و اونای امری همیشه در مراحل حذفی بسیار خوب عمل می کند، پس ویارئال نیز از شانس خوبی برای صعود برخوردار است.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.