پنجاه روز پیش از دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا تنش بین دو باشگاه به اوج خود رسیده است.

به گزارش “ورزش سه”، بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای هر دو باشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در راه است و در حال حاضر چیزی فراتر از رقابت ورزشی بین این دو تیم وجود دارد.

 

پنجاه روز مانده به بازی، تنش زیادی بین دو باشگاه وجود دارد که بیشتر آن حول محور کیلیان امباپه و قرارداد در حال انقضای او در پارک دو پرنس است.  همچنین موضوع سوپرلیگ اروپا و رابطه هر باشگاه با یوفا نیز وجود دارد.

 

چه تیمی در موقعیت بهتری قرار دارد؟
هر دو در این فصل بر لیگ های داخلی خود تسلط دارند و کمتر کسی به قهرمانی آن ها شک دارد. اما هر دو تیم برداشت های بسیار متفاوتی از خود نشان می دهند.کارلو آنچلوتی در رئال مادرید تیمی را بدون هیچ فوق ستاره واقعی هدایت می‌کند، در حالی که مائوریسیو پوچتینو باید در پاریس خود را مدیریت کند و به نظر می‌رسد که تیم هنوز در بهترین حالت خود قرار ندارد.  لیونل مسی به طور کامل عملکرد مورد انتظار را ارائه نداده، نیمار مصدوم است، قرارداد امباپه به پایان می‌رسد، سرخیو راموس تداوم ندارد و جانلوئیجی دوناروما برای گرفتن جای کیلور ناواس در دروازه تلاش می‌کند.

 

 

 

 

پرونده امباپه در حال داغ شدن است
در جدول، هر دو از 19 بازی تاکنون 46 امتیاز با 14 برد، چهار تساوی و یک باخت به دست آورده اند.  رئال مادرید در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صدرنشین شد در حالی که PSG پس از منچسترسیتی دوم شد.

 

این شنبه، اول ژانویه، کیلیان امباپه آزاد خواهد بود تا با رئال مادرید قرارداد امضا کند. البته بعید است که به محض فرا رسیدن سال 2022 این اتفاق بیفتد، اما PSG خوشحال نیست که این بازیکن به آنها امید زیادی برای توافق به منظور تمدید قرارداد نداده است.
پاری سن ژرمن معتقد است که رئال مادرید در مورد امباپه بازی کثیفی انجام داده است.

 

 

 

 

البته، امباپه تا پایان بازی مقابل رئال مادرید هیچ حرکتی انجام نمی دهد.  این دو بازی در 15 فوریه و 8 مارس هستند، بنابراین تا قبل از آن هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.  با این حال، در حال حاضر، این احتمال وجود دارد که او در تاریخ یک جولای بازیکن لوس بلانکوس شود.

حتما بخوانید  قطر هم ناامید شد؛ باید جدایی امباپه را پذیرفت

 

بازی جوانمردانه مالی، یوفا …
رئال مادرید و پی اس جی دیگر رابطه خوبی در خارج از زمین ندارند. در حالی که لوس بلانکوس برای سوپرلیگ و بازی جوانمردانه مالی تلاش می کرد، باشگاه فرانسوی طرف یوفا را گرفت.

 

 

 

 

بازگشت راموس، مسی به برنابئو و پرونده امباپه…بازگشت سرخیو راموس به استادیوم سانتیاگو برنابئو پس از گذراندن 16 سال در آنجا داستانی آشکار دارد و انتقال او به پی اس جی پس از آن اتفاق افتاد که او گفته بود هرگز به باشگاهی نخواهد پیوست که با رئال مادرید رقابت کند.  با این حال، اکنون او به خوبی می تواند این کار را انجام دهد. البته هنوز خیلی چیزها به آمادگی جسمانی او بستگی دارد.

 

همچنین موضوع کوچک لیونل مسی است که همیشه دشمن شماره یک عمومی در برنابئو بوده است.  کاپیتان سابق بارسلونا پیش از این بارها رئال مادرید را مورد آزار و اذیت قرار داده است و در این فصل نیز به دنبال انجام این کار خواهد بود. علاوه بر آن و پرونده امباپه، مسائلی درباره بازیکنان سابق رئال مادرید، کیلور، آنجل دی ماریا و اشرف حکیمی نیز وجود دارد.

 

 

 

 

پنجاه روز برای آماده شدن
رئال مادرید و پاری سن ژرمن اکنون 50 روز فرصت دارند تا برای بازی بزرگ آماده شوند. لوس بلانکوس تقریباً هیچ مصدومی ندارد، اگرچه باید از بحران کرونا عبور کند. اگر آن‌ها بتوانند آن را تحت کنترل خود نگه دارند، آنچلوتی می‌تواند از همه بازیکنان خود استفاده کند.  از این زمان تا آن زمان همچنین موضوع سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی مطرح است.
این در حالی است که پاری سن ژرمن برنامه سبک تری برای شروع سال دارد و حتی در زمستان امسال یک سفر کوچک به قطر برنامه ریزی می کند.

 

منبع: مارکا

ترجمه: مهدی اسدی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 7 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.