یوونتوس برای تقویت خود در زمستان برنامه های خاصی را مد نظر دارد.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس یکی از باشگاه هایی است که در پاندمی کرونا متحمل ضرر اقتصادی زیادی شد. 320 میلیون یورو خسران مالی به تورینی ها ضربه فراوانی وارد کرد و باعث شد تا تابستان، بازیکنی چون رونالدو را از دست بدهند. هرچند جدایی رونالدو به عوامل دیگر هم ارتباط داشت ولی برای یووه حفظ فوق ستاره پرتغالی و پرداخت 31 میلیون یورو دستمزد خالص نیز دشوار شده بود. انتقال رونالدو به منچستریونایتد از لحاظ مالی برای یووه اتفاق بسیار مثبتی قلمداد شد.

 

 

 

 

یوونتوسی ها در انتقالات تابستانی فعالیت چندانی نداشتند ولی گویا در انتقالات زمستانی قصد جبران دارند.

 

 

 

 

طبق ادعا گاتزتا دلو اسپورت، هدف آندره آ آنیلی و پاول ندود سران یووه، تقویت تیم در خط میانی و حمله است و برای این مهم دو بازیکن مد نظر قرار دارند.

حتما بخوانید  تاتنهام ۰-۳ یونایتد؛ عبور سلامت سولسشر از خان اول

اکسل ویتسل ستاره بلژیکی دورتموند برای خط میانی و دوژان ولاهوویچ ستاره صربستانی فیورنتینا نیز برای خط حمله مورد توجه قرار گرفته اند. فیورنتینا اخیرا اعلام کرد که اگر پیشنهاد خوبی برای ولاهوویچ برسد، مشکلی برای انتقال او نخواهند داشت و قرارداد ویتسل 32 ساله نیز در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.

 

 

 

 

یوونتوس در خط حمله آلوارو موراتا، فدریکو کیه زا و مویزه کین را در اختیار دارد و عملکردشان قابل توجه نبوده است. بانوی پیر با 13 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدرنشین، شرایط خوبی در جدول ندارد و تیم هفتم سری آ محسوب می شود.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + ده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.