الکس تلس، ستاره برزیلی‌ منچستر یونایتد، می گوید از حضور در این تیم خوشحال است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از نمایش‌های درخشان در ترکیب پورتو بود که چشم چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب الکس تلس دوخته شد اما نهایتاً این منچستریونایتد که گوی سبقت را از رقبا بود و موفق شد این ستاره برزیلی را در نقل و انتقالات تابستانی 2020 به خدمت بگیرد.

 

با وجود اینکه الکس تلس با امیدهای فراوان راهی اولدترافورد شد اما نتوانسته به یک مهره ثابت در این تیم تبدیل شود چراکه پیش از این اوله گنار سولسشر تمایل زیادی به استفاده از این بازیکن نشان نمی‌داد ولی حالا به نظر می رسد که سرمربی جدید شیاطین سرخ یعنی رالف رانگنیک اعتقاد بیشتری به این مدافع برزیلی دارد.

حتما بخوانید  یونایتد 0 - 1 ولوز؛ سالی که نکوست!

 

 

 

 

الکس تلس حالا در مصاحبه ای پیرامون شرایط حضورش در این تیم صحبت کرده است. او گفت: “رابطه بسیار خوبی بین همه بازیکنان وجود دارد و من واقعا خوشحالم که بخشی از رختکنی هستم که همه در آن شرایط خوبی دارند. ما همیشه متحد هستیم، از هر کشوری که آمده ایم یا به هر زبانی که صحبت می کنیم.

 

صحبت کردن پرتغالی با دیوگو دالوت، برونو فرناندز، فرد، کریس رونالدو و دیگر بازیکنانی که در اینجا پرتغالی صحبت می کنند، بسیار آسان تر است بنابراین ارتباط در زمین برای ما به منظور درک بهتر یکدیگر بسیار آسان تر است و طبیعتاً رابطه نزدیک تری داریم.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.