لئون گورتسکا، هافبک تیم ملی آلمان، خوش شانس بود که پس از خطای وحشتناک ینس هوفر دچار مشکل شدیدی نشد.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم آلمان و لیختن اشتاین شب گذشته در حالی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند که صعود شاگردان فلیک به این رقابت‌ها قطعی شده بود اما در نهایت موفق شدند با 9 گل برابر حریف به پیروزی برسند.

یکی از صحنه‌های عجیبی که در این بازی رخ داد در دقیقه هشتم بازی رقم خورده و باعث اخراج مدافع لیختن اشتاین و اعلام ضربه پنالتی به سود تیم ملی آلمان شد.

 

 

 

گورتسکا برای استفاده از سانتری که از سمت راست زمین بر روی محوطه جریمه حریف ارسال شده بود در برابر دروازه ظاهر شد اما ینس هوفر تکل وحشتناکی به سوی او رفت که به گردنش اصابت کرد. مشخص نیست که چرا این بازیکن سعی کرده بود توپی که بالاتر از قفسه سینه قرار دارد را با پا دفع کند.

حتما بخوانید  دفاع فلیک از واکسن نزدن کیمیش: ذاتش پرسش‌گر است

 

 

استوک‌های کفش این مدافع مستقیما با گردن گورتسکا برخورد کرد و باعث شد این بازیکن برای دقایقی از درد روی زمین به خود بپیچد و تا پایان نیمه اول نیز رد آن روی گردن این هافبک بایرن مونیخ به خوبی مشخص بود.

 

 

با این حال پس از رخ دادن این اتفاق و دریافت کارت قرمز، مشخص بود که هوفر بیشتر از این که نگران اخراج شدن از زمین باشد، نگران وضعیت سلامتی گورتسکا بود.

 

 

در نهایت گورتسکا هم توانست به بازی ادامه دهد اما بین دو نیمه از زمین بیرون رفت تا جایش را به فلوریان نویهاوس بدهد. پنالتی اعلام شده روی این خط نیز توسط ایلکای گوندوغان به گل تبدیل شد تا راه را برای جشنواره گل آلمان در این دیدار باز کرده باشد.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.