رئیس افتخاری بایرن مونیخ در حمله ای بی سابقه به ناصر الخلیفی، ثروت و پول پی اس جی را باد آورده عنوان کرد و گفت که او اصلا به فوتبال علاقه ای ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، اولی هوینس 29 سال مدیر و شماره یک باشگاه بایرن مونیخ بود. او مقطعی را نیز به دلیل تخلفات مالیاتی در زندان به سر برد ولی در بازگشت، باردیگر به سمت ریاست خود بازگشت. او اخیرا اعلام کناره گیری کرد و اکنون رئیس افتخاری بایرن مونیخ محسوب می شود.

هوینس همچنان عاشقانه بازی های بایرن را دنبال می کند و یکی از افرادی است که مخالف 100 درصدی پی اس جی و منچسترسیتی دو باشگاه ثروتمند اروپاست. باشگاه هایی که منابع مالی شان توسط دولت های قطر و امارات تامین می شود.

 

 

 

 

هوینس در صحبت با پادکستی که به پاس قدردانی از او تهیه شده، بار دیگر فرصت را برای حمله به ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی غنیمت شمرد و گفت:« پول آشغالی اینها برایم معنایی ندارد. نمی دانم ناصر الخلیفی اصلا از فوتبال خوشش می آید یا نه. تفاوت او با من؟ من سخت برای رسیدن به پول و تامین منابع مالی بایرن تلاش کردم ولی او این ثروت را هدیه گرفته است. الخلیفی برای رسیدن به این پول نیازی به تلاش و کار نداشته است. وقتی یک بازیکن را می خواهد، به سراغ امیر خود می رود.»

حتما بخوانید  بارسا برای جذب رحیم استرلینگ رقیب پیدا کرد

 

 

 

 

هوینس ادامه داد:« پی اس جی بار دیگر برابر ما مغلوب خواهد شد. نمی گویم این اتفاق همیشه رخ خواهد داد ولی هر از چند گاهی شکست شان می دهیم. این همیشه باید هدف ما باشد. وقتی در فینال لیگ قهرمانان 2020 پی اس جی را شکست دادیم، به نوعی دیگر و بیش از همیشه خوشحال بودم.

در پاریس فقط برای یک یا دو سال برنامه ریزی می کنند و اهداف شان مقطعی است. این با دنیای من متفاوت است و از نقطه نظر اقتصادی دیگری به قضایا نگاه می کنم. هرگز تمام پول باشگاه را برای یک یا دو سال هزینه نمی کنم تا بعد از من باشگاه ویران شود.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.