عکس مراسم تولد هازال کایا در آبان 2018

هازال کایا زیباترین بازیگر زن نرکیه در جشنواره بین المللی رقص آنتالیا حضور داشت و این جشنواره بین المللی سالانه در ترکیه برگزار می شود روز تولد هازال کایا نیز در همین روز بود با آوردن یک کیک چند طبقه مراسمی تولدی را برای هارال کایا در این جشنواره برگزلر نموده که این اتفاق سوزپرایز شده و اشک هارال کایا را در آورد او هیجان زده شده و فکر نمی کرد کسی یادش باشد که تولد اوست در ادامه جزئیات و تصاویر و بیشنر جشن تولد هازال کایا در جشنواره بین المللی رقص آنتالیا را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

جشن تولد هازال کایا

 هازال کایا متولد سال 1990 در شهر غازی عینتاب ترکیه  به دنیا آمده است در سال 2009 در یک دبیرستان ایتالیایی فارغ التحصیل شد خانواده هازال کایا یکی از خانواده های سطح بالا و پولدار در ترکیه هستند مادر و پدر هارال هر دو وکیل پایه یک می باشند وقتی هارال هفت ساله بود پدر و مادرش از هم طلاق می گیرند.

هازال کایا که در جشن بین المللی رقص در آنتالیا حضور داشت روز تولدش را با سوپرایز آغاز نمود.

حتما بخوانید  تصاویری از رقص باراک اوباما در یک برنامه زنده با همسرش

جشن تولد هازال کایا

همه ساله جشنواره رقص در ترکیه برگزار می شود هزال کایا و اوزگه اوزپیرینچچی، با 55مین جشنواره بین المللی آنتالیا  و با مشارکت فاتح آکسی آدان از سینما با حضور زنان برگزار شد .

جشن تولد هازال کایا

وقتی گفتگوی هزال کایا و اوزگه اوزپیرینچچی با فاتح آکسی آدان تمام شد یک کیک بسیار بزرگی را در صحنه اورده و هارال کایا را غافلگیر نمودند هارال کایا در حال حاضر 28 سال سن دارد .

جشن تولد هازال کایا
جشن تولد هازال کایا

هارال کایا از اینکه برایش در جشنواره تولد گرفته بودند اشک ریخت و گفت واقعا غافلگیر شدم خودم هم نمی دانستم شما برایم تولد خواهید گرفت .

جشن تولد هازال کایا
جشن تولد هازال کایا

هارال کایا شمع کیکش را فوت نموده و کیک را برید و مردم آنتالیا نیز از این سورپرایز غافلگیرر شدند و تولدت میارک هارال بر روی مانیتور صحنه نمایان شد و او بیشتر شگفت زده شد .

جشن تولد هازال کایا
جشن تولد هازال کایا

هارال کایا بعد این صحنه نمی توانست اشک خای خود را کنترل نمایید و به آغوش فتحی آکسی رفته و از او تشکر نمود .

جشن تولد هازال کایا

هازال کایا با هوادارانش سلفی های زیادی نیز در این مراسم ثبت نمود .

 

منبع: tekmagazin.com ترجمه شده توسط نیک استار

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =