مدیران دورتموند از ارلینگ هالند خواستند هر چه زودتر تصمیم خود را برای فصل آینده اعلام کند.

به گزارش “ورزش سه”، هر چه به پایان فصل نزدیک تر می شویم اخبار و شایعات در مورد آینده ارلینگ هالند و احتمال انتقال او به یک تیم بزرگ تر افزایش می یابد. ارلینگ هالند، مهاجم جوان و نروژی که در ژانویه 2020 از سالزبورگ به دورتموند نقل مکان کرد، تا سال 2023 با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد. اما بند آزادسازی 68 میلیون پوندی قرارداد ارلینگ هالند در تابستان امسال فعال می شود و به همین علت اخبار جدایی او از دورتموند در ماه های اخیر افزایش یافته است.

 

تیم های بزرگ و متمولی مانند منچستریونایتد، سیتی، پاریی سن ژرمن و رئال مادرید همگی وضعیت این ستاره 21 ساله را زیر نظر دارند، اما نشریه آلمانی بیلد در گزارشی مدعی شد که مدیران دورتموند قصد دارند ارلینگ هالند را متقاعد به ماندن برای یک فصل دیگر کرده و برای رسیدن به این هدف می خواهند دستمزد او افزایش دهند.

حتما بخوانید  نقشه‌های رئال برای جذب بهترین گلزن اروپا

 

 

دورتموند می خواهد حقوق سالانه هالند را دو برابر کند و به 13.4 میلیون پوند در سال و در واقع 260 هزار پوند در هفته برساند. همچنین بر اساس قرارداد جدید ارلینگ هالند می‌تواند تا 6.7 میلیون پوند از پوما، تولیدکننده البسه دورتموند پاداش دریافت کند.

 

مذاکرات رسمی دورتموند از ابتدای ژانویه با مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن و پدر او آلف هالند آغاز خواهد شد. در واقع باشگاه از این ستاره گلزن می خواهند تا پایان ماه فوریه و حدود دو ماه دیگر در این رابطه به جمع بندی نهایی رسیده و تصمیم نهایی خود را به مدیران این باشگاه اعلام کند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.